Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŘíhová, Jaroslava
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:21Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-3-27
dc.identifier74095
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31665
dc.description.abstractTato bakalářská práce definuje pojmy jako učitel, začínající učitel, reflexe, sebereflexe a SWOT analýza. Cílem je zjistit, zda je marketingová strategie SWOT analýza vhodným nástrojem pro sebereflexi pro začínající učitele v mateřských školách. Diagramy SWOT analýzy byly rozdány respondentům a následně vyhodnoceny. Zkoumání probíhalo mezi studentkami 3. ročníku Západočeské univerzity na Pedagogické fakultě, obor Učitelství pro MŠ.cs
dc.format41 s. (68 415 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectučitelcs
dc.subjectzačínající učitelcs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectkompetencecs
dc.subjectreflexecs
dc.subjectsebereflexecs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectdiagramcs
dc.titleVyužití SWOT analýzy v sebereflexi začínajícího učitele MŠcs
dc.title.alternativeUsing SWOT Analysis in the Self-Reflection of a Novice Kindergarten Teacheren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis defines words as teacher, novice teacher, reflection, self-reflection and SWOT analysis. The aim is to find out the SWOT marketing strategy is a suitable tool for self-reflection for novice teachers in kindergartens. SWOT analysis diagrams were distributed to respondents and subsequently evaluated. The study was carried out among the students in the 3rd year of studies of the University of West Bohemia, the Faculty of Education, specializing in Teaching for Kindergartens.en
dc.subject.translatedteacheren
dc.subject.translatednovice teacheren
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedcompetenceen
dc.subject.translatedreflectionen
dc.subject.translatedself-reflectionen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translateddiagramen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Rihova_Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova VP.pdfPosudek vedoucího práce638,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova OP.pdfPosudek oponenta práce642,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rihova O.pdfPrůběh obhajoby práce369,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31665

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.