Title: | Zpracování Jirousovy Velikonoční pohádky různými metodami dramatické výchovy v mateřské škole |
Other Titles: | Jirous´s Easter fairy tale adaptation with various methods of dramatic education for nursery school |
Authors: | Jurášová, Lucie |
Advisor: | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/31667 |
Keywords: | dramatická výchova;metody dramatické výchovy;hra;předškolní vzdělávání;realizace;velikonoční pohádka |
Keywords in different language: | dramatic education;methods of dramatic education;drama;preschool education;realization;easter fairy tale |
Abstract: | Bakalářská práce je zaměřena na metody dramatické výchovy, pomocí kterých děti seznamuji s Velikonoční pohádkou od Ivana Martina Jirouse. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se zabývám dramatickou výchovou a jejími metodami, hrou a předškolním vzděláváním. V praktické části poté realizuji připravený integrovaný blok v mateřské škole Tymákov. |
Abstract in different language: | The bachelor work is focused on methods of dramatic education, through which children are get to know with the Ivan Martin Jirous´s Easter fairy tale. This work is divided into the theoretical and practical part. In the theoretical part I deal with drama education and its methods, drama and preschool education. In the practical part I realize the prepared integrated block in preschool Tymakov. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska-prace-Lucie-Jurasova.pdf | Plný text práce | 3,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Jurasova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 519,11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Jurasova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 1,05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Jurasova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 353,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/31667
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.