Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Čepička Ladislav, Doc. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vajs, Karel | |
dc.contributor.referee | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2018-9-13 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:13:57Z | - |
dc.date.available | 2016-12-13 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-28 | |
dc.identifier | 72744 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31738 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá specifickými poruchami motorického učení, zejména pak vývojovou poruchou koordinace. Cílem práce je popsat výskyt specifických poruch motorického učení u dětí mladšího školního věku se specifickými vzdělávacími potřebami. Zejména pak u dětí s lehkým mentálním postižením a narušenou komunikační schopností. | cs |
dc.format | 77 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | poruchy učení | cs |
dc.subject | motorické učení | cs |
dc.subject | mladší školní věk | cs |
dc.subject | diagnostika | cs |
dc.subject | prevalence | cs |
dc.title | Prevalence specifických poruch motorického učení u dětí v praktické škole | cs |
dc.title.alternative | The prevalence of specific disorders of motor learning in children in practical schools | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with specific disorders of motor learning, especially developmental coordination disorder. The aim of the thesis is to describe the occurrence of specific motor learning disorders in younger school children with specific educational needs. Especially in children with mild mental disabilities and impaired communication ability. | en |
dc.subject.translated | learning disabilities | en |
dc.subject.translated | motor learning | en |
dc.subject.translated | younger school age | en |
dc.subject.translated | diagnostics | en |
dc.subject.translated | prevalence | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Vajs Karel.pdf | Plný text práce | 2,59 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vajs - V.pdf | Posudek vedoucího práce | 125,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vajs - O.pdf | Posudek oponenta práce | 211,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vajs.pdf | Průběh obhajoby práce | 57,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31738
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.