Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠtochl, Vojtěch
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:59Z-
dc.date.available2017-9-15
dc.date.available2019-03-15T10:18:59Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-25
dc.identifier76795
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32407
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na testování žáků nižšího stupně gymnázia Václava Hraběte v Hořovicích.Hlavním cílem práce je zjistit, jaký efekt mají aspekty ovlivňující obtížnost testových úloh, na žáka. Jak se tyto efekty podepisují na celkovém výsledku testů.V práci jsou popsány jednotlivé aspekty a způsob vytváření jednotlivých testů. Pomocí těchto testů vzniká základní srovnání aspektů. Jednotlivé aspekty jsou subjektivně hodnoceny žáky a jejich vyučujícími. Je zjištěna závislost mezi úspěšným řešením otázek a jejich subjektivním hodnocení. Je zde uvedena důležitost jednotlivých aspektů v rámci ovlivnění obtížnosti.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76795-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectaspektcs
dc.subjecttestová otázkacs
dc.subjectdidaktický testcs
dc.subjectobtížnostcs
dc.titleObtížnost testových otázek ve výuce zeměpisu na základní škole nebo nižším stupni gymnáziacs
dc.title.alternativeDifficulty of test questions in geography in elementary school or lower level of grammar schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the testing of pupils of the lower grade of grammar school Václav Hrabě in Hořovice. The individual aspects and the way of creating individual tests are described in the thesis. How these results are signed on the overall test result. These tests give rise to a basic comparison of the aspects. Individual aspects are subjectively evaluated by pupils and their teachers. There is dependence between the successful solution of the questions and their subjective evaluation. Here is the importance of the individual aspects in the context of affecting difficulty.en
dc.subject.translatedaspecten
dc.subject.translatedtest questionen
dc.subject.translateddidactic testen
dc.subject.translateddifficultyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Stochl_BP_Final.pdfPlný text práce5,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stochl V.pdfPosudek vedoucího práce668,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stochl O.pdfPosudek oponenta práce954,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stochl P.pdfPrůběh obhajoby práce148,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32407

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.