Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and its Value for Increase in Company Competitiveness
Autoři: Česánková, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Nosková Marta, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32596
Klíčová slova: řízení vztahů se zákazníky;crm;zákaznická zkušenost;přidaná hodnota;b2b;školení
Klíčová slova v dalším jazyce: customer relationship management;crm;customer experience;added value;b2b;schooling
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky a jeho významem pro posílení konkurenceschopnosti na příkladu vybraného podniku. Teoretická část obsahuje literární rešerši zaměřenou na téma CRM a související oblasti. Praktická část obsahuje popis firmy včetně odvětví a konkurence. Dále je zde detailně popsán současný stav CRM a konkrétní návrh na zlepšení. Výzkumná část obsahuje popis realizace předloženého návrhu a hodnocení pomocí dotazníku a rozhovoru. V závěru práce jsou shrnuty body pro následné zlepšení daného návrhu na základě výsledků z výzkumné části.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the importance of customer relationship management for company competitiveness in selected company. The theoretical part includes literary research on CRM and related topics. The practical part describes company together with industry and competition. Current stare of CRM and concrete proposal for improvement are further discussed. The research part describes the proposal realization and evaluation using questionnaire and interview. Finally, points for subsequent improvement of given proposal are summarized based on the research results.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Cesankova.pdfPlný text práce847,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_VP.pdfPosudek vedoucího práce675,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_OP.pdfPosudek oponenta práce580,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cesankova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce190,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32596

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.