Title: Vizuální řešení - Styl a Propagace: Kulturní akce + web
Other Titles: Visual identity - Style and Propagation of Cultural event + web
Authors: Fialová, Tereza
Advisor: Jiřičková Ditta, Doc. akademický malíř
Referee: Hudečková Eva, MgA.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32705
Keywords: identita;řešení;festival;hudba;propagace;kulturní;akce;vizuální;design;plakát
Keywords in different language: identity;branding;festival;music;promotion;cultural;event;visual;design;poster
Abstract: Má iniciativa vytvořit celé vizuální řešení kulturní události byla jakousi výzvou pro mě samotnou. Propagace kulturní akce je zaměřena na malý hudební festival Rock for Churchill. Tento festival začal v roce 2000 jako charitativní akce, která se snažila zachránit kostel sv. Jakuba Velikého ze 13. století. Má inspirace vycházela z koncertních světel a reflektorů, akustických kreseb a dynamického moderního stylu v kombinaci s přírodou. Má rešerše festivalu Woodstock mě přivedla k underground stylu a psychedelickým plakátům s typografií inspirovanou secesí. Odtud vycházela inspirace pro mé logo. Každý znak je jedinečný a reaguje na znak vedle něj. Tato vizuální identita je kombinací technických barev a dřevěných doplňků. Doplňky jako dřevěná písma logotypu ve festivalovém areálu, propagační předměty a VIP, CREW a PRESS cedulky. Tyto designové prvky fungují jako spojovací most mezi mým hlavním vizuálním řešením a přírodou, kde se událost odehrává. Hlavními vizuálními prvky jsou černé tvary a bílé kresby, které reagují na konkrétní píseň jednoho ze tří velkých umělců. Kombinace barev, černých tvarů, bílých kreseb a černobílé typografie jsou čtyři hlavní prvky mého vizuálního řešení. Cílem bylo vytvořit komplexní, zajímavý design s mnoha vrstvami, které by se objevily v různých formách a aplikacích. Prvky představující festival samotný a atmosféru pro návštěvníky.
Abstract in different language: The initiative to create a whole visual identity for a cultural event is an effort to challenge myself. The promotion of a cultural event is focused on a small music festival called Rock for Churchill. This festival started in 2000 as a charity event trying to save the Saint Jacob The Great's church from the 13th century. My inspiration for this particular event came from concert lights and reflectors, acoustic drawings and dynamic modern style all combined with nature. My research of the Woodstock festival led me to underground style and psychedelic posters with typography inspired by Art Nouveau. From there came the inspiration for my logotype. Every single character is unique and reacts to a character next to it. This visual identity is a combination of artificial colours and wood accessories. Accessories like wood letters of the logotype on festival grounds, merchandise and VIP, CREW and PRESS passes. This concept works like a bridge between my main visual promotion and the meadow where the events takes place. The main visual elements are black shapes and white drawings, which each react to a particular song of one of the three big performers. Combination of colour, black shapes, white drawings and a black and white typography are four important parts of my visual identity. The objective was to create a complex, interesting design with many layers to discover in different forms and applications. Representing the festival itself and the atmosphere for visitors.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fialova_bp_krouzkovka.pdfPlný text práce32,01 MBAdobe PDFView/Open
Fialova.pdfPosudek vedoucího práce486,76 kBAdobe PDFView/Open
Fialova_0.pdfPosudek oponenta práce395,28 kBAdobe PDFView/Open
Fialova_1.pdfPrůběh obhajoby práce319,09 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/32705

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.