Název: | Fanfikce a jejich didaktické využití |
Další názvy: | Fanfiction and educational use |
Autoři: | Auzká, Vendula |
Vedoucí práce/školitel: | Staněk Jiří, PaedDr. CSc. |
Oponent: | Novotný Jiří, Mgr. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32745 |
Klíčová slova: | fanfikce;literární tvorba;dětské čtenářství;didaktika;inovativní výuka;český jazyk a literatura |
Klíčová slova v dalším jazyce: | fanfiction;literary work;child readership;didactics;innovative education;czech language and literature |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá fanfikcemi a jejich využitím ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se zaměřuje na rozšíření poznatků o této specifické internetové literatuře a především pak na návrhy možností, jak s touto fanouškovskou tvorbou ve vyučování pracovat, a jaká pozitiva s sebou do hodin přinášejí. Zmíněny jsou také dva základní problémy, které mohou využívání fanfikcí učiteli znesnadnit. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with fanfictions and their use in the educational process. This thesis focuses on extending knowledge about this specific internet literature and especially suggestions of possibilities on how to work with this fan creation in education and what kind of positives it can bring into school lessons. There are also two basic problems that we have reffered to, which explains how the use of fanfictions could possibly make it more dificult for a teacher. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA_PRACE_-_Auzka.pdf | Plný text práce | 539,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
auzka_novotny.pdf | Posudek oponenta práce | 45,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
auzka_stanek.pdf | Posudek vedoucího práce | 28,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
auzka_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 119,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32745
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.