Název: | Reflexe média fotografie |
Další názvy: | Reflexe media photography |
Autoři: | Lelyukh, Sergey |
Vedoucí práce/školitel: | Aubrecht Vojtěch, MgA. |
Oponent: | Grygar Štěpán, Prof. Mgr. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32799 |
Klíčová slova: | fotografie;akvarel;malba;grafika;krajina;piktorialismus;papír;malba;analogova fotografie;experiment;digitální fotografie. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | pictorialism;photography;watercolor;painting;graphic;landscape;paper;painting;analog photography;experiment;digital photography. |
Abstrakt: | Mym cílem bylo vytvořit vyváženou kombinaci fotografie a akvarelu.V jedné práci jsem se snažil sjednotit prvky fotografie a malby a zároveň mezi nimi zachovat rovnováhu. Počínaje s tímto projektem jsem očekával, že budu schopen rozhodnout zda jde o konfrontaci nebo přátelství dvou různych technik. Čím více jsem experimentoval, tím více jsem chtěl spojit dvě techniky do jedné a propojit je tak, aby hranice mezi nimi byla propustná,téměř neviditelná. Chtěl jsem, aby práce měla stejně jasné rysy fotografie a akvarelu, přitom ale tvořila jednotny celek. Možná, že dnes v uměleckém prostředí neexistuje žádná konfrontace akvarelů a fotografie. Fotografie a akvarelová malba má dlouhou historii a popularitu. Zdá se, že jsem zmíněnou konfrontaci technik cítil spíše v sobě. Často jsem si musel vybírat mezi fotografií a akvarelem. Tato série mi pomohla usměrnit osobní konfrontaci mezi těmito dvěma žánry a vytvořit dílo, které propojuje oba břehy mé tvorby. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Prague has inspired me to create a series of city landscapes where reality and fiction blend. Using a hybrid technique that combines painting and photography, I have created an array of urban scenes where each piece of work is a balance between photography and watercolor landscape. While working on this series, I have tried different ways of printing on a watercolor landscape. Ultimately, I attempted to find and eliminate the borderline between watercolor and photography by combining these two techniques into one. Occasionally, it is hard to decide if what you see a photography or watercolor landscape. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVU) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Lelyukh Sergey DP 2018.pdf | Plný text práce | 67,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lelyukh.pdf | Posudek oponenta práce | 391,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lelyukh_0.pdf | Posudek vedoucího práce | 743,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Lelyukh_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 344,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32799
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.