Název: Tvorba distančního kurzu předmětu Algoritmizace pro vzdělávání na vysokých školách
Další názvy: Creation of the distance course subject Algorithms for education at universities
Autoři: Chejlava, Viktor
Vedoucí práce/školitel: Jakeš Tomáš, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/32878
Klíčová slova: algoritmizace;algoritmus;algoritmické myšlení;výuka algoritmizace;on-line vzdělávání;e-kurz;moodle;bee-bot;ozobot;dash a dot;lego mindstorms;scratch;kodu;easylogo;hour of code;code combat
Klíčová slova v dalším jazyce: algorithmization;algorithm;algorithmic thinking;teaching of algorithmization at the university level;on-line education;e-course;moodle;bee-bot;ozobot;dash a dot;lego mindstorms;scratch;kodu;easylogo;hour of code;code combat
Abstrakt: Tato diplomová práce pojednává o problematice výuky algoritmizace na vysoké škole a tvorbě on-line kurzu k předmětu Algoritmizace ve vzdělávání. V teoretické části je věnován prostor pro vymezením základních pojmů, mezi které patří algoritmus, algoritmické myšlení a algoritmizace. Dále jsou v teoretické části popsány metody a nástroje určené pro rozvoj algoritmického myšlení. V praktické části jsou zjištěny vstupní a výstupní znalosti a dovednosti studentů bakalářského studia Informatika zaměřená na vzdělávání a jejich postoje před a po absolvování kurzu. Na základě vstupního šetření je vytvořen on-line kurz, který je následně evaluován.
Abstrakt v dalším jazyce: This diploma thesis deals with problems associated with teaching algorythms at university level, as well as creating an on-line course for the subject "Algorythms in education". In theoretical part, space is devoted to the definition of basic terms, among which belong algorythms, algorythmic thinking, and creating algorythms. The theoretical part then describes the methods and tools intended for the development of algorythmic thinking. In the practical part, the input and output knowledge and skills of Informatics Bachelors degree students and their approach before and after the course are analysed. An on-line course is created on the basis of the input research, and then the course is evaluated.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_vchejlav.pdfPlný text práce3,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chejlava_DiP_posudek_Filipi_2018.pdfPosudek oponenta práce215,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Chejlava664.pdfPosudek vedoucího práce819,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Chejlava665.pdfPrůběh obhajoby práce408,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32878

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.