Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorValova Liudmila, Doc. CSc.
dc.contributor.authorBlechová, Viktorie
dc.date.accepted2018-9-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:22:56Z-
dc.date.available2015-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:22:56Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier68703
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32879
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována tématu hry a její roli v dnešním vzdělávání. Práce se skládá ze čtyř hlavních částí. První část popisuje vývoj hry v průběhu dějin. Druhá část zkoumá úlohu hry v psychologickém vývoji dětí, její význam zejména v raných letech a také právo dětí na hru. Třetí část je věnována používání jazykových her při výuce cizího jazyka. Zde se zkoumá, jak hra aktivizuje děti, jaká je její struktura a organizace. Tato část také obsahuje klasifikace jazyokvých her. Poslední část práce vychází z konkrétních příkladů didaktických jazykových her. Tento seznam her může sloužit jako jednoduchý průvodce základními jazykovými hrami, který mohou využít především mladí učitelé cizích jazyků.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoruru
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthracs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectprávo na hrucs
dc.subjectjazyková hracs
dc.subjectpsychický vývoj dítětecs
dc.subjectklasifikace hercs
dc.subjectcizí jazykcs
dc.subjectpsychologie hrycs
dc.titleHra a její role ve školním procesucs
dc.title.alternativeGame and its role in the school processen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is devoted to the theme of the game and its role in today's education. The work consists of four main parts. The first part describes the role of games in education across the history. The second part examines the role of the game in the psychological development of children, its importance especially in the early years and also childrens' right to play. The third part is devoted to the use of language games in the lesson of foreign language. It explores how the game activates children, its structure and organization in the lesson and gives examples how to classify such games. The last part of the work is based on examples of didactic language games. This list of games can be used as a simple guide to basic language games, which can be used by language teachers and which they could use in their own tuition.en
dc.subject.translatedplayen
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedright to playen
dc.subject.translatedlanguage gameen
dc.subject.translatedpsychological development of the childen
dc.subject.translatedclassification of gamesen
dc.subject.translatedforeign languageen
dc.subject.translatedpsychology of the gameen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRF)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Blechova DP 2.2.pdfPlný text práce904,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blechova Val ved.pdfPosudek vedoucího práce776,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blechova Pesk opon.pdfPosudek oponenta práce934,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blechova obh.pdfPrůběh obhajoby práce271,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32879

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.