Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLišková, Klára
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:26:11Z-
dc.date.available2017-6-22
dc.date.available2019-03-15T10:26:11Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier74554
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33243
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá pozorováním a vyhodnocováním aktivit v předškolním zařízení v kontextu s problematikou prevence specifických poruch učení. V práci je popsán vývoj dítěte předškolního věku (tělesný a motorický, kognitivní a percepční, emoční a sociálního) a jednotlivé oblasti školní zralosti. Dále se zde nachází klasifikace, diagnostika a reedukace specifických poruch učení.cs
dc.format58 s. (98 135 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74554-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjecttělesný vývojcs
dc.subjectkognitivní vývojcs
dc.subjectemoční vývojcs
dc.subjectsociální vývojcs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectmotorikacs
dc.subjectsluchové vnímánícs
dc.subjectzrakové vnímánícs
dc.subjectřečcs
dc.subjectprostorová orientacecs
dc.subjectčasová orientacecs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectspecifické poruchy učení (spu)cs
dc.subjectreedukace spucs
dc.subjectdiagnostika spucs
dc.subjectpředškolní zařízenícs
dc.titleJak předcházet specifickým poruchám učení z pohledu mateřské školycs
dc.title.alternativePrevention of specific education disabilities in the kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the all - round development of the pre - school children´s personality in kindergarten. It highlights appropriate activities to prevent specific learning disabilities. It is the development of prosocial behavior, language, hearing perception, visual perception, orientation in space and time, orientation in the plane. Physical development, cognitive development, emotional development and socialization are important.en
dc.subject.translatedpre-school ageen
dc.subject.translatedphysical developmenten
dc.subject.translatedcognitive developmenten
dc.subject.translatedemotional developmenten
dc.subject.translatedsocial developmenten
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedmotorismen
dc.subject.translatedauditory perceptionen
dc.subject.translatedvisual perceptionen
dc.subject.translatedspeechen
dc.subject.translatedspatial orientationen
dc.subject.translatedtemporal orientationen
dc.subject.translatedpreschool facilitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Liskova-k tisku.pdfPlný text práce1,25 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_suda.pdfPosudek oponenta práce36,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce39,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
liskova_k_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce198,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33243

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.