Název: Trendy v marketingových aktivitách neziskových organizací
Další názvy: Trends in marketing activities of non-profit organizations
Autoři: Mathauserová, Michala
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33427
Klíčová slova: nezisková organizace;marketing;trendy;skaut
Klíčová slova v dalším jazyce: non-profit organization;marketing;trends;scout
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci neziskových organizací. Jejím cílem je zhodnotit marketingové aktivity vybrané neziskové organizace a navrhnout doporučení pro jejich zlepšení. První část práce se zabývá obecně neziskovými organizacemi a specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Představuje také vybrané tradiční nástroje i nové trendy v oblasti marketingu. V druhé části práce je představena organizace Junák - český skaut, z. s. Dále je provedena analýza a zhodnocení marketingových aktivit a jsou představeny návrhy zlepšení. Na závěr jsou shrnuta hlavní doporučení včetně rozpočtu a také je stručně představen návrh kampaně vycházející z aktuálních potřeb organizace.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented diploma thesis is focused on trends in marketing communication of non-profit organizations. Its goal is to evaluate marketing activities of chosen non-profit organization and to propose recommendations for their improvement. In the first part the thesis deals with non-profit organizations and specifics of marketing communication in non-profit sector in general. It presents also chosen traditional instruments and new trends in marketing area. In the second part of this thesis is organization Junák - český skaut, z. s. introduced. Further the analysis and evaluation of marketing activities of this organization is done and the proposals for improvement are introduced. In the end the main recommendations including the budget are summarized and also a brief campaign proposal based on current needs of the organization is introduced.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Trendy v marketingovych aktivitach neziskovych organizaci (Michala Mathauserova).pdfPlný text práce2,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_v.pdfPosudek vedoucího práce626,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_o.pdfPosudek oponenta práce794,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mathauserova_p.pdfPrůběh obhajoby práce281,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33427

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.