Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDumsová, Barbara
dc.contributor.refereeMlnářík Pavel, Ing.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier74632
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33510
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá personálním marketingem s důrazem na jeho uplatnění v podnikové praxi. Cílem teoretické části této práce je zejména komplexní popis personálního marketingu, jeho dělení na interní a externí část, použité nástroje, aspekty a další související témata. K poznatkům a definicím je využíváno odborné literatury a článků. Dílčím cílem praktické části je popis personálního marketingu společnosti Unicorn s důrazem na analýzu jednotlivých nástrojů. Hlavním cílem praktické části, který je definován již v úvodu, je vytvořit sadu doporučení, které povedou ke zlepšení personálního marketingu společnosti.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74632-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectznačka zaměstnavatelecs
dc.subjectuchazečics
dc.subjectkandidátics
dc.subjectzískávání zaměstnancůcs
dc.titlePersonální marketing v podnikové praxics
dc.title.alternativePersonal marketing in company practicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with personal marketing with the focus on the application in company practice. The aim of the theoretical part of this thesis is the description of the personal marketing in the detail, its division into internal and external parts, used tools, the aspects and other related topics. The academic literature and articles are being used for definitions in theoretical part. The partial goal of practical part is to describe the personal marketing of Unicorn company with the main focus on analysis of the tools. The main aim of the practical part, which has already been defined in the introduction, is to propose a set of recommendations that should improve the personal marketing of the company.en
dc.subject.translatedpersonal marketingen
dc.subject.translatedemployer branden
dc.subject.translatedapplicantsen
dc.subject.translatedcandidatesen
dc.subject.translatedrecruitmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Barbara Dumsova.pdfPlný text práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dumsova_v.pdfPosudek vedoucího práce589,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dumsova_o.pdfPosudek oponenta práce1,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dumsova_p.pdfPrůběh obhajoby práce256,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33510

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.