Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorNovák, Petr
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:17Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:17Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier75415
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33555
dc.description.abstractPráce je zaměřena na nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropě. Definuje pojmy, které s tímto procesem souvisejí, a faktory, které spotřebitele mohou při celém tomto procesu ovlivnit. Zaměřuje se také na marketing společností, které podnikají v oblasti cestovního ruchu. Praktická část se soustřeďuje na vyhodnocení dotazníkového šetření a formulování doporučení, která by mohla vést ke zvýšení zájmu o cestování po Evropě.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectdovolenács
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru dovolené po Evropěcs
dc.title.alternativeElements affecting customer's purchase decision process in choice of holiday in Europeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on customer's purchase decision process in choice of holiday in Europe. It defines terms that are related to this process, as well as elements that are able to affect the consumer during the whole procedure. It also targets marketing activities of companies that operate in tourism. Practical part is concentrated on evaluation of the questionnaire research and form recommendations that could help increasing the interest in travelling in Europe.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedholidayen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedconsumer behaviouren
dc.subject.translateddecision processen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_K15B0264P_Novak.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak_v.pdfPosudek vedoucího práce526,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak_o.pdfPosudek oponenta práce864,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novak_p.pdfPrůběh obhajoby práce214,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33555

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.