Title: | Elektronická podpora výuky elektrotechniky |
Other Titles: | Electronic support for learning of electrical engineering |
Authors: | Vasylyshyna, Myroslava |
Advisor: | Petránková Zuzana, Ing. Ph.D. |
Referee: | Štork Milan, Prof. Ing. CSc. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37451 |
Keywords: | elektronická podpora;hlasovací systém;výuková lekce;bioelektrická impedance |
Keywords in different language: | electronic support;voting system;teaching lesson;bioelectric impedance |
Abstract: | Předkládaná diplomová práce je zaměřena na elektronickou podporu výuky elektrotechniky. V teoretické části jsou popsány metody a nástroje pro elektronickou podporu výuky elektrotechniky. Pro vytvoření praktické ukázky bylo zvoleno téma úvod do elektrotechniky pro medicínské obory. Jako hlavní cíl bylo stanoveno vytvoření teoretických základů pro vysvětlení principu diagnostické metody bioelektrické impedanční analýzy. Nejprve byla provedena rešerše teoretických základů této metody. Následně byly stanoveny cíle výukové lekce. V praktické části byly vytvořeny dvě prezentace využívající hlasovací systém SunVote M52. V závěru práce byla zhodnocena náročnost aplikace jednotlivých nástrojů do reálného procesu výuky. |
Abstract in different language: | This diploma thesis is focused on the electronic support of the teaching of electrical engineering. In the theoretical part methods and tools for electronic support of teaching of electrical engineering are described. To create a practical demonstration, the topic of introduction to electrical engineering for the medical branches was chosen. The main objective was to create a theoretical basis for explaining the principle of bioelectric impedance analysis. Initially, the theoretical foundations of this method were researched. Subsequently, the objectives of the lesson were set. In the practical part, two presentations using the SunVote M52 voting system were created. At the end of the thesis, the difficulty of application of individual tools to the real process of teaching was evaluated. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KET) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Vasylyshyna_Myroslava.pdf | Plný text práce | 2,41 MB | Adobe PDF | View/Open |
075029_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 326,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
075029_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 384,67 kB | Adobe PDF | View/Open |
075029_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 62,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/37451
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.