Název: Postavení Prachaticka v dopravním systému Jihočeského kraje
Další názvy: The position of the Prachatice District in the transport system of the South Bohemian Region
Autoři: Hejkalová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Kebza Martin, Mgr.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/37763
Klíčová slova: dopravní dostupnost;dopravní systém;jihočeský kraj;okres prachatice;tranzitní region
Klíčová slova v dalším jazyce: transport availability;transport system;south bohemian region;district of prachatice;transit region
Abstrakt: Práce pojednává o dopravním systému okresu Prachatice v Jihočeském kraji. Zhodnocuje dopravní systém z hlediska dopravní dostupnosti - časové, vzdálenostní akcesibility dopravní sítě a deviatility dopravních cest. V okrese Prachatice byla stanovena tři města: Prachatice, Vimperk a Volary, která jsou srovnána s ostatními dopravními uzly z hlediska daných proměnných. Pro srovnání v okrese Prachatice byly stanoveny obce - Čkyně, Kvilda, Netolice, Smědeč, Stachy, Strážný, Vacov a Vlachovo Březí. Ve srovnání s hierarchicky vyššími dopravními uzly pak obce s rozšířenou působností Jihočeského kraje. V širším srovnání pak hlavní město ČR Praha, Plzeň a na německé straně město Passau. Dopravní dostupnost je vlivem NP a CHKO Šumavy, které na území zasahuje, zhodnocena pro individuální automobilovou dopravu.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis deals with the transport system of the Prachatice district in the South Bohemian region. It evaluates parameters, such as deviatility of traffic communication or time and distance accessibility transport network, of the transport system in terms of transport accessibility and compares them for towns Prachatice, Vimperk and Volary with other transport nodes. Čkyně, Kvilda, Netolice, Smědeč, Stachy, Strážný, Vacov and Vlachovo Březí were selected transport nodes for comparison in Prachatice district. For comparison with higher hierarchical transport nodes were selected municipalities with extended powers of South Bohemian Region and for wider comparison the capital city of Czech Republic - Prague, then Pilsen and nearby German city - Passau. Traffic accessibility is evaluated only for individual car traffic due to the presence of National Park and protected landscape area Šumava.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Hejkalova.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejkalova.pdfPosudek oponenta práce42,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejkalova_0.pdfPosudek vedoucího práce190,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hejkalova_1.pdfPrůběh obhajoby práce226,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/37763

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.