Název: | Postavení Prachaticka v dopravním systému Jihočeského kraje |
Další názvy: | The position of the Prachatice District in the transport system of the South Bohemian Region |
Autoři: | Hejkalová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Oponent: | Kebza Martin, Mgr. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37763 |
Klíčová slova: | dopravní dostupnost;dopravní systém;jihočeský kraj;okres prachatice;tranzitní region |
Klíčová slova v dalším jazyce: | transport availability;transport system;south bohemian region;district of prachatice;transit region |
Abstrakt: | Práce pojednává o dopravním systému okresu Prachatice v Jihočeském kraji. Zhodnocuje dopravní systém z hlediska dopravní dostupnosti - časové, vzdálenostní akcesibility dopravní sítě a deviatility dopravních cest. V okrese Prachatice byla stanovena tři města: Prachatice, Vimperk a Volary, která jsou srovnána s ostatními dopravními uzly z hlediska daných proměnných. Pro srovnání v okrese Prachatice byly stanoveny obce - Čkyně, Kvilda, Netolice, Smědeč, Stachy, Strážný, Vacov a Vlachovo Březí. Ve srovnání s hierarchicky vyššími dopravními uzly pak obce s rozšířenou působností Jihočeského kraje. V širším srovnání pak hlavní město ČR Praha, Plzeň a na německé straně město Passau. Dopravní dostupnost je vlivem NP a CHKO Šumavy, které na území zasahuje, zhodnocena pro individuální automobilovou dopravu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis deals with the transport system of the Prachatice district in the South Bohemian region. It evaluates parameters, such as deviatility of traffic communication or time and distance accessibility transport network, of the transport system in terms of transport accessibility and compares them for towns Prachatice, Vimperk and Volary with other transport nodes. Čkyně, Kvilda, Netolice, Smědeč, Stachy, Strážný, Vacov and Vlachovo Březí were selected transport nodes for comparison in Prachatice district. For comparison with higher hierarchical transport nodes were selected municipalities with extended powers of South Bohemian Region and for wider comparison the capital city of Czech Republic - Prague, then Pilsen and nearby German city - Passau. Traffic accessibility is evaluated only for individual car traffic due to the presence of National Park and protected landscape area Šumava. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Hejkalova.pdf | Plný text práce | 2,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejkalova.pdf | Posudek oponenta práce | 42,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejkalova_0.pdf | Posudek vedoucího práce | 190,85 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hejkalova_1.pdf | Průběh obhajoby práce | 226,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37763
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.