Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSchickerová, Michaela
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:00Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:00Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-18
dc.identifier75413
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38371
dc.description.abstractPředkládána práce je zaměřena na personální marketing v podnikové praxi. V textu jsou popsány základní definice personálního marketingu, rozdělení personálního marketingu na externí a interní, kde jsou rozebrány všechny aspekty, které jsou potřebné k pochopení praktické části. Jsou zde i kapitoly zaměřené na marketingový mix a trendy personálního marketingu. Poslední kapitola teoretické části je věnována talentu a talent managementu. V empirické části práce jsou představeny dvě společnosti, které jsou detailněji rozebrány na základě daného tématu. Zároveň byly provedeny analýzy a následně, na základě získaných výsledků, byla navrhnuta případná řešení situace.cs
dc.format76 s. (108 250 znaků), 4 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjecttrendy personálního marketingucs
dc.subjecttalentcs
dc.subjecttalent managementcs
dc.subjectswot analýzacs
dc.subjectife/efe maticecs
dc.subjectie maticecs
dc.titlePersonální marketing v podnikové praxics
dc.title.alternativePersonnel Marketing in Business Practiceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on personnel marketing in company practice. The text describes the basic definitions of personnel marketing, the division of personnel marketing to external and internal, where all aspects that are needed to understand the practical part are discussed. There are also chapters focused on marketing mix and trends of personnel marketing. The last chapter of the theoretical part is devoted to talent and talent management. In the empirical part of the thesis two companies are presented, which are analysed in more detail on the basis of the given topic. There were also analyzes provided and subsequently, based on the results obtained, possible solutions to the situation were proposed.en
dc.subject.translatedpersonnel marketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedtrends of personnel marketingen
dc.subject.translatedtalenten
dc.subject.translatedtalent managementen
dc.subject.translatedswot analysisen
dc.subject.translatedife/efe matrixen
dc.subject.translatedie matrixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Michaela Schickerova - 2019.pdfPlný text práce4,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schickerova_Michaela_v.pdfPosudek vedoucího práce222,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schickerova_Michaela_o.pdfPosudek oponenta práce232,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Schickerova_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce88,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38371

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.