Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorCepníková, Tereza
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:01Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-17
dc.identifier79295
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38381
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na otázky týkající se cestovního ruchu a marketingové komunikace. V teoretické části byly zpracovány základy k této problematice se zaměřením na cestovní ruch, cestovní kanceláře a na jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Do praktické části pak byly získány data pomocí dvou analýz marketingové komunikace - osobního rozhovoru a benchmarkingu. Na základě těchto dvou analýz pak došlo k vytvoření návrhu tří akčních plánů i se znázorněným přibližným rozpočtem. Navržené inovace by měly zlepšit marketingovou komunikaci ve společnosti.cs
dc.format61 s. (86 309 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnástroje komunikacecs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectakční plánycs
dc.titleMarketingová komunikace cestovních kancelářícs
dc.title.alternativeMarketing communication of travel agenciesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on questions related to tourism and marketing communication. In the theoretical part, the basics of this issue were elaborated with a focus on tourism, travel agencies and individual marketing communication tools. In the practical part, data were obtained by two analyzes of marketing communication - personal interview and benchmarking. Based on these two analyzes, three action plans were also drafted with the approximate budget shown. The proposed innovations should improve marketing communication in the company.en
dc.subject.translatedtravel agencyen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication toolsen
dc.subject.translatedbenchmarkingen
dc.subject.translatedaction plansen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Cepnikova.pdfPlný text práce2,26 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepnikova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce222,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepnikova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce160,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cepnikova_T_p.pdfPrůběh obhajoby práce69,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38381

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.