Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorPlochý, Michal
dc.contributor.refereeZelenka Lenka, Ing.
dc.date.accepted2019-6-7
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:04Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79331
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38398
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "Analýza spokojenosti zákazníků ve firmě" se zaměřuje na zjištění, jaké z faktorů mají vliv na zákazníky a jak tyto faktory ovlivňují jejich rozhodovací proces. V první, teoretické, části práce jsou uvedeny základní pojmy k dané problematice a vyjmenovány faktory ovlivňující jak chování, rozhodování a nákupní chování, tak i faktory ovlivňující spokojenost zákazníků. V druhé, praktické, části práce jsou znalosti aplikovány na CineStar s.r.o., přesněji na plzeňskou pobočku. Zákazníci byli podrobeni dotazníkovému šetření. Výsledky byly následně analyzovány a autor z nich vyvodil doporučení, jak může subjekt zvýšit spokojenost zákazníků.cs
dc.format65 s. (88 789 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectcinestarcs
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků ve firměcs
dc.title.alternativeAnalysis of customers satisfaction in chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis called "Analysis of customers satisfaction in chosen company" is focused on finding out which factors influence customers buying behavior and customers personally. In the first, theoretical, part main terms of this problematics are stated, factors infuencing customers behavior, decision making and buying behavior as well as factors influencing customer satisfaction. In the second, practical, part these information are applied to company called CineStar s.r.o., especially on its branch in Pilsen. Customers were asked to participate in questionnaire survey. Results were analysed and author came up with recommendations on how the company can increase its customers satisfaction.en
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedbuying behavioren
dc.subject.translatedsatisfaction of customersen
dc.subject.translatedcinestaren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Analyza spokojenost zakazniku ve firme - Michal Plochy.pdfPlný text práce2,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plochy_Michal_v.pdfPosudek vedoucího práce223,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plochy_Michal_o.pdfPosudek oponenta práce223 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Plochy_M_p.pdfPrůběh obhajoby práce96,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38398

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.