Title: Identifikace potenciálních zákazníků a návrhy jejich oslovení
Other Titles: Identification of potential customers and suggestions for their acquisition
Authors: Samcová, Ilona
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Fajfrová Karolína, Ing.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38981
Keywords: marketing;průzkum trhu;segmentace trhu
Keywords in different language: marketing;market research;market segmentation
Abstract: Předložená práce je zaměřena na segmentaci současných zákazníků a nalezení segmentu potenciálních zákazníků pro konkrétní firmu. V práci jsou řešeny oblasti jako je marketingový výzkum, segmentace trhu, tržní zacílení a marketingová komunikace. Pro stanovenou cílovou skupinu byla zkompletována jednoduchá marketingová kampaň, s jednotlivými návrhy na její oslovení.
Abstract in different language: This Thesis is focused on segments of current customers and on a segment of potential customers of a particular company. I focus on marketing research, market segmentation, market targeting and marketing communication. A simple marketing campaign with suqqestions to address it, was completed for the target audience.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BakalAˇL_skAˇ prAˇce SamcovAˇ, hotovo.pdfPlný text práce484,18 kBAdobe PDFView/Open
Samcova_Ilona_v.pdfPosudek vedoucího práce224,89 kBAdobe PDFView/Open
Samcova_Ilona_o.pdfPosudek oponenta práce155,8 kBAdobe PDFView/Open
Samcova_i_p.pdfPrůběh obhajoby práce62,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/38981

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.