Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKnappová Věra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorŠnebergrová, Kateřina
dc.contributor.refereeKalistová Petra, Mgr.
dc.date.accepted2019-6-6
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:49Z-
dc.date.available2018-9-13
dc.date.available2020-08-24T11:41:49Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-17
dc.identifier77862
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39103
dc.description.abstractTato bakalářská práce seznamuje čtenáře s rolí a kompetencemi osobního asistenta u jedinců s tělesným postižením. Zaměřuje se na integraci postižených žáků do běžných typů základních škol, konkrétně na postoje zdravých žáků k tomuto zařazování. Kromě průzkumu mezi žáky základní školy, byl proveden průzkum i mezi osobními asistenty tělesně postižených žáků, u kterých bylo zjištěno, že při své činnosti vykonávají i práce nad rámec svých kompetencí. Text se také teoreticky zabývá možnostmi sportování tělesně postižených v Plzeňském kraji.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=77862-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectosobní asistentcs
dc.subjecttělesné postiženícs
dc.subjectintegracecs
dc.titleRole asistenta u jedince s tělesným postižením a jeho kompetence v rámci integracecs
dc.title.alternativeRole of assistant to a person with physicall handicap and his competencies within the framework of integrationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis theses focus on roles and kompetences of the personal assitants to handicapped puppils working at Elemetary schools. Exploring the attitudes of elementary school pupils tovards the integration of physically disabled individuals into common types of schools, at the same time. Lead interwiew with personal assitatnts showed that these assitatnts are providing more activities than their competences allows. Which sports in the Plzeňský kraj can physically disabled individuals train is mentioned in the theoretical part.en
dc.subject.translatedpersonal assistanten
dc.subject.translatedphysical disabilityen
dc.subject.translatedintegrationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Role asistenta u jedince s telesnym postizenim a jeho kompetence v ramci integrace.pdfPlný text práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergrova K. - VP.pdfPosudek vedoucího práce130,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergrova K. - OP.pdfPosudek oponenta práce146,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergrova.pdfPrůběh obhajoby práce108,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39103

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.