Název: Práce s osovou souměrností
Další názvy: Work with axial symmetry
Autoři: Adámková, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39136
Klíčová slova: osová souměrnost;mateřská škola;předškolní věk;předmatematické představy;předškolní výchova;shodná zobrazení
Klíčová slova v dalším jazyce: axial symmetry;kindergarten;preschool age;pre math ideas;preschool education;congruent transformations
Abstrakt: Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak si děti předškolního věku dokáží poradit s úkoly, které jsou zaměřeny na práci s osovou souměrností. Experiment probíhal v Mateřské škole Akademií věd v Praze a zúčastnilo se ho osm dětí (5 děvčat a 3 chlapci) ve věku 3 až 6 let. Všechny děti úkoly plnily individuálně. Experiment lze považovat za úspěšný, neboť úspěšnost jednotlivých činností byla vždy vyšší než 60 %.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of my bachelor thesis was to find out how children of pre-school age can cope with tasks that are focused on work with axial symmetry. The experiment took place at the kindergarten of the Academy of Sciences in Prague. Eight children (5 girls and 3 boys), who participated, were aged between 3 and 6 years. All children fulfilled all the tasks individually. The experiment can be considered successful because the success rate of each activity was always higher than 60 %.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Adamkova_bakalarska_prace.pdfPlný text práce5,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamkova posudek744.pdfPosudek oponenta práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni bakalarske prace T. Adamkove.pdfPosudek vedoucího práce145,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Adamkova protokol767.pdfPrůběh obhajoby práce353,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39136

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.