Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKalousová, Denisa
dc.contributor.refereeMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2019-6-13
dc.date.accessioned2020-08-24T11:42:33Z-
dc.date.available2017-12-6
dc.date.available2020-08-24T11:42:33Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-3-29
dc.identifier76205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39180
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou specifika výuky cizích jazyků u žáků s PAS na 1. stupni ZŠ v souvislosti s kvalitativním výzkumem. Cílem je zmapovat názory učitelů na výuku s těmito žáky a poukázat na to, co vnímají jako rizika a zda se jim výuka daří. V práci je uveden teoretický rámec týkající se poruch autistického spektra, jejich typických symptomů, výuky cizích jazyků na 1. stupni ZŠ a následně vlastní kvalitativní analýza na dané téma.cs
dc.format85 s. (144 003 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy autistického spektracs
dc.subjectsymptomy poruch autistického spektracs
dc.subjectvýuka cizích jazykůcs
dc.subject1. stupeň zšcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectzakotvená teoriecs
dc.titleSpecifika výuky jazyků na 1. stupni ZŠ u žáků s poruchami autistického spektracs
dc.title.alternativeThe specifics of language teaching pupils with autistic spectrum disorders at elementary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis covers the problematics and specifications of foreign language teaching methods for primary school pupils suffering from autism spectrum disorders and is based on qualitative research methods. The main goal of this paper is to gather teachers' professional experience of working with targeted students and deliver a comprehensive analysis of the overall teaching success and possible risks and covers typical symptoms and types of autism spectrum disorders, foreign language teaching methods for primary school and own qualitative analysis.en
dc.subject.translatedautism spectrum disordersen
dc.subject.translatedsymptoms of autism spectrum disordersen
dc.subject.translatedforeign language teaching methodsen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedqualitative analysisen
dc.subject.translatedgrounded theoryen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Specifika vyuky cizich jazyku na 1. stupni ZS u zaku s PAS.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFView/Open
Kalousova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce399 kBAdobe PDFView/Open
Kalousova_oponent.pdfPosudek oponenta práce360,99 kBAdobe PDFView/Open
Kalousova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce195,12 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/39180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.