Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kalousová, Denisa | |
dc.contributor.referee | Miňhová Jana, Doc. PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2019-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:42:33Z | - |
dc.date.available | 2017-12-6 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:42:33Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-3-29 | |
dc.identifier | 76205 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39180 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce jsou specifika výuky cizích jazyků u žáků s PAS na 1. stupni ZŠ v souvislosti s kvalitativním výzkumem. Cílem je zmapovat názory učitelů na výuku s těmito žáky a poukázat na to, co vnímají jako rizika a zda se jim výuka daří. V práci je uveden teoretický rámec týkající se poruch autistického spektra, jejich typických symptomů, výuky cizích jazyků na 1. stupni ZŠ a následně vlastní kvalitativní analýza na dané téma. | cs |
dc.format | 85 s. (144 003 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76205 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | poruchy autistického spektra | cs |
dc.subject | symptomy poruch autistického spektra | cs |
dc.subject | výuka cizích jazyků | cs |
dc.subject | 1. stupeň zš | cs |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cs |
dc.subject | zakotvená teorie | cs |
dc.title | Specifika výuky jazyků na 1. stupni ZŠ u žáků s poruchami autistického spektra | cs |
dc.title.alternative | The specifics of language teaching pupils with autistic spectrum disorders at elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This master's thesis covers the problematics and specifications of foreign language teaching methods for primary school pupils suffering from autism spectrum disorders and is based on qualitative research methods. The main goal of this paper is to gather teachers' professional experience of working with targeted students and deliver a comprehensive analysis of the overall teaching success and possible risks and covers typical symptoms and types of autism spectrum disorders, foreign language teaching methods for primary school and own qualitative analysis. | en |
dc.subject.translated | autism spectrum disorders | en |
dc.subject.translated | symptoms of autism spectrum disorders | en |
dc.subject.translated | foreign language teaching methods | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | qualitative analysis | en |
dc.subject.translated | grounded theory | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Specifika vyuky cizich jazyku na 1. stupni ZS u zaku s PAS.pdf | Plný text práce | 1,53 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalousova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 399 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalousova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 360,99 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kalousova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 195,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39180
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.