Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMorávek Jan, MgA.
dc.contributor.authorLiška, Pavel
dc.contributor.refereeGregor Dan
dc.date.accepted2019-9-2
dc.date.accessioned2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.available2018-9-5
dc.date.available2020-08-24T11:44:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-7-31
dc.identifier79276
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/39343
dc.description.abstractMé dílo je má filozofický základ v myšlence lidského neuvědomnění si vážných sociálních dopadů, jako důsledků lidské pohodlnosti a laxnosti k okolí. Díky hrám jsme zvyklí získávat neustále nějaké benefity a díky checkpointům máme pocit možnosti úpravy osudu. Realita taková ovšem není, což nám čím dál méně dochází. Svět přirovnávám k velké open worldové hře, ve které je plno hráčů, kteří hrají podle pravidel. Co když ale hra pravidla porušuje? V běžných hrách se nám to nestává, takovou hru by nikdo rád dlouho nehrál. Ale realita je právě taková ("dobrým" příkladem je vedení našeho současného státu). Myšlenku jsem aplikoval jako analogovou herní místnost s prvky digitálních doplňků. Základní struktura hry je klasická zápletka dvou mocností, snažících se dobít co největší území pomocí agentů, kteří plní úkoly velice podobné archetypickým momentům ze špionážních filmů (např. James Bond) jako je únik z pout, honička v autech, nadstandardní technologická zařízení, bitva mocností nebo eliminace bosse. Výběr úkolů se odehrává na herní ploše, aplikace úkolů je pak v různých částech místnosti a odměnou za vítězný bod se hráči přehraje video na obrazovce. Hra ale (stejně jako systém) porušuje vlastní pravidla, takže hráčův vítězný bod může získat i protivník.cs
dc.format21 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=79276-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvideocs
dc.subjectinstalacecs
dc.subjectpopupcs
dc.subjectalternativnícs
dc.subjectanimacecs
dc.subjectinteraktivnícs
dc.subjectmechanikacs
dc.subjecthrycs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectválkacs
dc.subjectagentcs
dc.titleVideo instalacecs
dc.title.alternativeVideo instalationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgA.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnaracs
dc.thesis.degree-programVýtvarná uměnícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy work is based on a philosophical thought of people's unawareness of serious social impacts as the results of people's laziness and laxity. Thanks to the games, we are always used to obtain some benefits and thanks to the checkpoints we feel like we are having the possibility to adjust our fate. However, the reality is often different, which we are less and less aware of. I like to compare the world to a big open world game, where there are a lot of players who play by the rules. But what if the game breaks the rules? It does not happen in the usual games; no one would like to play such a game for a long time. But the reality is exactly like that (a "good" example is the government of our current state.) I applied this idea as an analogue game room with some elements of digital accessories. The basic structure of the game is a classic plot of two powers, trying to conquer as much territory as possible with agents who perform tasks very similar to archetypical moments from spy movies (e.g. James Bond movies) such as escaping from handcuffs, car chases, high-tech technological devices, battle of the powers or elimination of the boss. The selection of tasks takes place on the game board, the application of the tasks takes place in different parts of the room and as a reward for a winning point, there will be a video played on a screen for the player.en
dc.subject.translatedvideoen
dc.subject.translatedinstalationen
dc.subject.translatedpopupen
dc.subject.translatedalternativen
dc.subject.translatedanimationen
dc.subject.translatedinteraktiven
dc.subject.translatedmechanicen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedprogramingen
dc.subject.translatedwaren
dc.subject.translatedagenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pavel Liska - AIT - Diplomova prace 2019.pdfPlný text práce5,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liska.pdfPosudek vedoucího práce549,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liska_0.pdfPosudek oponenta práce554,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Liska_1.pdfPrůběh obhajoby práce358,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39343

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.