Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBernat, Michal
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-15
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:17Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82689
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40115
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnotit činnosti a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportu, zhodnotit zjištěné poznatky a navrhnout doporučení pro zlepšení marketingových aktivit vybraného subjektu. Teoretická část se zaměřuje na seznámení s problematikou sportu, charakterizuje sport jako ekonomický statek, uvádí základní informace o organizaci a financování sportu v ČR a charakterizuje nástroje marketingového mixu ve sportu. Empirická část práce zkoumá subjekt TJ Slavia VŠ Plzeň, jeho činnosti a marketingové aktivity. Závěr práce je věnován doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikacecs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.subjectmarketingový mix ve sportucs
dc.subjectsport v plznics
dc.subjecttj slavia vš plzeňcs
dc.titleČinnost a marketingové aktivity vybraného poskytovatele služeb v oblasti sportucs
dc.title.alternativeActivities and marketing of a selected service provider in the field of sporten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to evaluate marketing activities and operations of selected services provider in the field of sport. Another part of this goal is to evaluate gathered information and to suggest a solution for further practice. Theoretical part is focused on the topic of sport. It describes sport as goods and then it describes organizations financing sport in the Czech Republic. It also demonstrates what kind of features of marketing mix can be used in sport. Empirical part examines the subject of TJ Slavia VS Plzen and its marketing activities. The thesis conclusion is devoted to a recommendation for other practices in marketing communication.en
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mix in sporten
dc.subject.translatedsport in pilsenen
dc.subject.translatedtj slavia vš plzeňen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_FEK_Bernat_Michal.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bernat_Michal_v.pdfPosudek vedoucího práce126,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bernat_Michal_o.pdfPosudek oponenta práce224,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bernat_p.pdfPrůběh obhajoby práce70,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40115

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.