Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPoláková, Martina
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:22Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:22Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40150
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zaměřit se na marketingovou komunikaci vybraného elektronického obchodu, popsat ji, analyzovat a na základě získaných podkladů vypracovat návrhy pro zefektivnění. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce je zpracovaná formou rešerší z odborné literatury a zabývá se elektronickým obchodováním, marketingovou komunikací a marketingem na internetu. V empirické části je uvedena metodika zpracování, představena a charakterizována společnost Ateli, s. r. o., včetně její současné situace a analyzována marketingová komunikace této společnosti. V závěrečné části jsou shrnuty získané poznatky a navržena opatření na zefektivnění marketingové komunikace elektronického obchodu společnosti Ateli, s. r. o.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmalý podnikcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectreklamacs
dc.titleZefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchoducs
dc.title.alternativeIncreasing the effectiveness of marketing communication in a selected online storeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this Bachelor Thesis is to concentrate on marketing communication of selected online store, describe it, analyze it and based on findings create a proposition for increasing its effectiveness. This thesis is divided into theoretical and empirical part. Theoretical part of this work is processed in a form of recherche from literature and deals with electronic commerce, marketing communication and internet marketing. The empirical part presents the methology processing, introduces and characterizes the company Ateli, s. r. o., including its current situation and analyzes its marketing communication. The final part summarizes the findings and proposes measures to increase the effectiveness of marketing communication of company Ateli, s. r. o.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedsmall enerpriseen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatede-shopen
dc.subject.translatedadvertisingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Polakova Martina.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova_Martina_v.pdfPosudek vedoucího práce175,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova_Martina_o.pdfPosudek oponenta práce217,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polakova_p.pdfPrůběh obhajoby práce115,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40150

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.