Název: Franchising jako forma podnikání v oblasti gastronomie
Další názvy: Franchising as a form of business in the field of gastronomy
Autoři: Vrobelová, Gabriela
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Kunešová Hana, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40165
Klíčová slova: franchising;franchisor;franchisant;franchisová pobočka;marketingový výzkum;spokojenost zákazníka;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: franchising;franchiser;franchisee;franchise;marketing research;customer's satisfaction;questionnaire survey
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je franchising jako možnost podnikání v oblasti gastronomie. Hlavním cílem práce je pomocí marketingového výzkumu porovnat spokojenost zákazníků ve dvou zvolených pobočkách a navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení této spokojenosti. Autorka si pro svou práci zvolila společnost The PUB, a to konkrétně pobočky The PUB Plzeň a The PUB Praha 2, pro které je zpracován marketingový výzkum. Teoretická část obsahuje úvod k franchisingu, jeho vývoj, popis forem a typů, jež franchising nabízí a výhody a nevýhody pro nositele a uživatele franchisingu. Obsahem této části je také stručně popsaná spokojenost zákazníků a marketingový výzkum. Poznatky z teoretické části jsou následně uplatněny v části praktické, jež se zabývá představením společnosti The PUB a zjišťováním spokojenosti zákazníků zvolených poboček za pomoci dotazníkového šetření. Po vyhodnocení tohoto výzkumu jsou pobočky porovnány a následně jsou navržena konkrétní doporučení pro vybrané pobočky.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is primarly focused on franchising as a form of business in the field of gastronomy. The main goal of this thesis is to compare level of customer's satisfaction in two chosen franchises and to give suggestions that would help to increase the customer's satisfaction. For the research author chose company The PUB and its branches in Pilsen and Prague 2. The theoretical part includes franchise introduction, description of forms and types, its development and pros/cons for franchiser and franchisee. This part also includes brief description of customers satisfaction and a marketing research. Knowledge of theoretical part is related to practical part, which contains introduction of company The PUB and questionnaire survey about customer's satisfaction. After the evaluation of this research author compares two franchises and then she suggests recommendations for both branches.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Gabriela Vrobelova.pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrobelova_Gabriela_v.pdfPosudek vedoucího práce220,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrobelova_Gabriela_o.pdfPosudek oponenta práce124,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrobelova_p.pdfPrůběh obhajoby práce125,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40165

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.