Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorMarvanová, Sára
dc.contributor.refereePrantl David, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:24Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82895
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40168
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá tématem influencer marketingu jakožto nástrojem marketingové komunikace. Cílem této práce bylo zjištění, jaká stanoviska spotřebitelé k reklamě influencery zaujímají a zda influenceři ovlivňují jejich nákupní chování. V první části práce autorka definuje základní termíny, které souvisejí s problematikou influencerů. Druhou část práce tvoří praktická část a je rozdělena na dotazníkové šetření a návrhovou kampaň. Dotazníkové šetření je cílené na generaci Y a Z a zkoumalo postoje respondentů k placeným propagacím influencerů a také to, jaké příspěvky respondenty na Instagramu zaujmou. Na základě odpovědí byly stanoveny určité závěry a následně návrhy a opatření, které mohou sloužit firmám, které spolupráci s influencery zvažují.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinstagramcs
dc.subjectinfluencercs
dc.titleRole influencerů v marketingové komunikaci podniků působících ve vybraném odvětvícs
dc.title.alternativeThe role of influencers in marketing communication of companies operating in chosen industryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of influencer marketing as a tool of marketing communication. The aim of this work is to find out what opinions consumers have on influencer's advertising and whether influencers have impact on their shopping behavior. In the first part the author defines basic terms related to influencers. The second half of the work consists of a practical part and is divided into a questionnaire survey and into a draft campaign. The questionnaire survey is aimed at the Y and Z generations and it examined the respondents' attitudes towards paid influencer promotions, as well as the types of content that has their attention on Instagram. Based on the answers, certain conclusions were drawn, followed by proposals and measures that can be used by companies that are considering cooperation with influencers.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedinstagramen
dc.subject.translatedinfluenceren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_MARVANOVA_Sara_20.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marvanova_Sara_o.pdfPosudek oponenta práce215,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marvanova_Sara_v.pdfPosudek vedoucího práce226,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Marvanova_p.pdfPrůběh obhajoby práce35,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40168

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.