Název: Analýza spokojenosti a loajality zákazníků ke značce
Další názvy: Analysis of customer satisfaction and of loyalty to the brand
Autoři: Bílá, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40222
Klíčová slova: spokojenost;loajalita;zákazník;značka
Klíčová slova v dalším jazyce: satisfaction;loyalty;customer;brand
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti a loajality zákazníků ke značce Škoda. Je proveden kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníku. Výsledky dotazníku jsou využity pro výpočet indexu spokojenosti a loajality zákazníka a Net Promoter Score. Index spokojenosti zákazníka se stanoví pro zkoumané oblasti a věkovou kategorii. Pro výpočet indexu loajality zákazníka se zjistí index udržení zákazníka a index spontánního doporučování produktu podniku jiným zákazníkům. Net Promoter Score slouží pro zjištění výborných, dobrých nebo špatných výsledků loajality. Ve shrnutí výzkumu jsou popsány bariéry výzkumu a provedeny četnosti problematických proměnných. Na konci práce jsou navržena opatření pro zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků ke značce.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented master's thesis is focused on analysis of customer's satisfaction and loyalty to the brand Škoda. Quantitative research is conducted through a questionnaire. The results of the questionnaire are used to calculate customer satisfaction and loyalty index and Net Promoter Score. The customer satisfaction index is determined for the research areas and age category. To determine the customer loyalty indexes are calculated the customer retention index and index of spontaneous product recommendation to other customers. Net Promoter Score is used to identify excellent, good or bad loyalty results. There are described research barriers and made the frequencies of problematic variables in the research summaries. There are suggested measures to increase customer's satisfaction and loyalty to the brand at the end of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Bila_2020.pdfPlný text práce4,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bila_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce227,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bila_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce223,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bila_Veronika_p.pdfPrůběh obhajoby práce118,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40222

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.