Title: | Vliv předchozí informace o obtížnosti na výkon v testu koordinace |
Other Titles: | influence previous information about difficulty in exercise in the coordination test |
Authors: | Braumová, Barbora |
Advisor: | Švátora Karel, Mgr. |
Referee: | Benešová Daniela, Mgr. Ph.D. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/40624 |
Keywords: | priming;mozek;motorika;puberta |
Keywords in different language: | key words: priming;puberty;physical activity;brain |
Abstract: | Ve své bakalářské práci se zkoumám, jak lze u jednotlivců ovlivnit výkon prostřednictvím psychiky. Zabývám se anatomií mozku a motorikou člověka, především v letech staršího školního věku. Pohybové dovednosti jedince se snažím ovlivnit pomocí primingu. Primingu, neboli ovlivňovaná věnovuji pozorost v dalších kapitolách a experimentálně aplikuji na výzkumném souboru. |
Abstract in different language: | In my bechelor thesis I investigate how can be influence the performace of individual people through the mind. I deal with brain anatomy and human motor skills, especially in older school age. I try to influence their individuals movement skills through priming. Then I write about priming and its types. And the second part of my thesis, is devoted to the practical research of priming with children of 13-15 years. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Braumova B. - BP.pdf | Plný text práce | 1,61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Braumova B. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 149,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Braumova B. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 129,54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Braumova B..pdf | Průběh obhajoby práce | 62,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/40624
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.