Title: | Metodika národní házené v předškolním věku |
Other Titles: | National handball methodology for preschoolers |
Authors: | Žižková, Radka |
Advisor: | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Charvát Luboš, Mgr. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/40627 |
Keywords: | národní házená;metodika;předškolní věk;pohybová cvičení |
Keywords in different language: | national handball;methodology;preschoolers;physical activity |
Abstract: | V teoretických východiscích své bakalářské práce přiblížím vývoj předškolního dítěte, hru v předškolním období, pravidla národní házené pro starší ročníky i pravidla pro přípravky. Praktická část bude zaměřena na vytvoření zásobníku pohybových her, průpravných cvičení i her s míčem. Tuto část ještě rozšířím o dotazníkové šetření, které bude určeno trenérům, kteří děti v předškolním věku trénují. |
Abstract in different language: | In the theoretical starting points of my bachelor thesis, I will approach the development of pre-school children, the game in the pre-school period, the rules of national handball for older years and the rules for preparations. The practical part will focus on creating a stack of movement games, training exercises and ball games. I will extend this section to a questionnaire survey, which will be addressed to coaches who train children in pre-school age. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Radka Zizkova - Metodika narodni hazene.pdf | Plný text práce | 3,07 MB | Adobe PDF | View/Open |
Zizkova R - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 188,17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Zizkova R - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 161,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Zizkova R.pdf | Průběh obhajoby práce | 49,14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/40627
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.