Title: Metodika národní házené v předškolním věku
Other Titles: National handball methodology for preschoolers
Authors: Žižková, Radka
Advisor: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Referee: Charvát Luboš, Mgr.
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40627
Keywords: národní házená;metodika;předškolní věk;pohybová cvičení
Keywords in different language: national handball;methodology;preschoolers;physical activity
Abstract: V teoretických východiscích své bakalářské práce přiblížím vývoj předškolního dítěte, hru v předškolním období, pravidla národní házené pro starší ročníky i pravidla pro přípravky. Praktická část bude zaměřena na vytvoření zásobníku pohybových her, průpravných cvičení i her s míčem. Tuto část ještě rozšířím o dotazníkové šetření, které bude určeno trenérům, kteří děti v předškolním věku trénují.
Abstract in different language: In the theoretical starting points of my bachelor thesis, I will approach the development of pre-school children, the game in the pre-school period, the rules of national handball for older years and the rules for preparations. The practical part will focus on creating a stack of movement games, training exercises and ball games. I will extend this section to a questionnaire survey, which will be addressed to coaches who train children in pre-school age.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Radka Zizkova - Metodika narodni hazene.pdfPlný text práce3,07 MBAdobe PDFView/Open
Zizkova R - VP.pdfPosudek vedoucího práce188,17 kBAdobe PDFView/Open
Zizkova R - OP.pdfPosudek oponenta práce161,03 kBAdobe PDFView/Open
Zizkova R.pdfPrůběh obhajoby práce49,14 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40627

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.