Title: | Příběh dětského ochotnického divadla v Mýtě a jeho edukační funkce na 1. stupni ZŠ |
Other Titles: | The story of the children's Amateur actor theatre in Mýto and its educational function on Elementary School |
Authors: | Pálková, Gita |
Advisor: | Staněk Jiří, PaedDr. CSc. |
Referee: | Novotný Jiří, Mgr. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/40881 |
Keywords: | ochotnické divadlo;mýto;dětský divadelní spolek;dramatický kroužek;cheznovice |
Keywords in different language: | amateur theater;mýto;children's theater association;dramatic club;cheznovice |
Abstract: | Diplomová práce představuje dějiny ochotnického divadla v Mýtě. Soustředí se na příběh Dětského divadelního spolku Plamínek, zejména na jeho repertoár a významné osobnosti. V závěru předkládá projektovou část, která se zabývá sledováním průběhu nácviku divadelní inscenace žáky 1. stupně Základní školy v rámci Dramatického kroužku při Základní škole a Mateřské škole Cheznovice. |
Abstract in different language: | The thesis presents the history of amateur theater in Mýto. It focuses on the story of the Children's Theater Association Plamínek, especially on its repertoire and prominent personalities. At the end it presents a project part which deals with the monitoring of the performance of the theater production by the pupils of the 1st grade of the Primary school within the Dramatic Club at the Primary School and Kindergarten Cheznovice. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mgr. Gita Palkova Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 59,33 MB | Adobe PDF | View/Open |
palkova_stanek.pdf | Posudek vedoucího práce | 52,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
palkova_novotny.pdf | Posudek oponenta práce | 55,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
palkova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 57,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/40881
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.