Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKotápišová, Miloslava
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-14
dc.date.accessioned2020-11-10T00:33:51Z-
dc.date.available2019-9-30
dc.date.available2020-11-10T00:33:51Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier83882
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41008
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá kompetencemi a přípravou začínajících učitelů pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Odhaluje jejich sebehodnocení a jejich úroveň přípravy pro práci se znevýhodněnými žáky. Součástí této práce jsou také informace týkající se žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.cs
dc.format93 s., viii s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzačínající učitelécs
dc.subjectučitelé na počátku profesní kariérycs
dc.subjectkompetence učitelůcs
dc.subjectžáci se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectpodpůrná opatřenícs
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícs
dc.subjectnároky na učitelecs
dc.subjectpříprava učitelůcs
dc.subjectvzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebamics
dc.subjectosobnost učitelecs
dc.titleKompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariérycs
dc.title.alternativeTeacher Competences for the Education of Pupils with Special Educational Needs in the Beginning of Teachers´Careeren
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the competencies and preparation of beginning teachers for the education of pupils with special educational needs. It reveals their self-esteem and their level of preparation for working with disadvantaged students. Part of this work is also information about students with special educational needs.en
dc.subject.translatedbeginning teachersen
dc.subject.translatedteachers at the beginning of a professional careeren
dc.subject.translatedteacher competenciesen
dc.subject.translatedpupils with special educational needsen
dc.subject.translatedsupport measuresen
dc.subject.translatedinclusive educationen
dc.subject.translatedteacher requirementsen
dc.subject.translatedteacher trainingen
dc.subject.translatededucation of pupils with special educational needsen
dc.subject.translatedteacher personalityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kotapisova_DP.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotapisova VP.pdfPosudek vedoucího práce929,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotapisova OP.pdfPosudek oponenta práce41,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kotapisova O.pdfPrůběh obhajoby práce4,57 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41008

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.