Název: Mobilní Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí na střední škole
Další názvy: Mobile Android application to support education of computer network at high school
Autoři: Švajcr, Jan
Vedoucí práce/školitel: Baťko Jan, Mgr.
Oponent: Bezděka Jan, Mgr.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41195
Klíčová slova: rvp;analýza;výuka;počítačové sítě;mobilní aplikace
Klíčová slova v dalším jazyce: curriculum framework;analysis;teaching;computer networks;mobile application
Abstrakt: Hlavním cíle bakalářské práce je vyhledat vhodné Android aplikace pro podporu výuky počítačových sítí a demonstrovat jejich využití na vlastních vytvořených úlohách. V první kapitole je popsáno zastoupení výuky počítačových sítí v rámci RVP pro střední odborné vzdělávání. Dále byla provedena analýza a porovnání vybraných RVP, z něhož vzešel přehled zastoupení výuky počítačových sítí v rámci vybraných RVP. V další kapitole jsou uvedeny oblasti využití mobilních aplikací ve výuce, tyto oblasti jsou blíže představeny. Stěžejní částí práce je výběr a následný popis vybraných aplikací. Ty byly vybírány na základě předem stanovených kritérií a přiřazeny k výukovým modulům, které jsme sestavili na základě analýzy RVP. Pro tyto aplikace byly vytvořeny vzorové úlohy vlastní konstrukce. V rámci úloh je představeno zadání, možné řešení úlohy a očekávaný výsledek.
Abstrakt v dalším jazyce: The main goal of the bachelor thesis is to find appropriate Android applications to support the teaching of computer networks and to demonstrate their use on custom created tasks. The first chapter describes the representation of the teaching of computer networks within the curriculum framework for high school education. Further analysis and comparison were performed on the chosen curriculum frameworks, from which emerged a summary of representation of the teaching of computer networks within the selected curriculum frameworks. In the next chapter are listed areas of use of mobile applications in teaching. Those areas are more closely introduced. The key part of the work is the selection and description of suitable applications. They were selected based on predetermined criteria for the teaching modules, which were created from the basis of the analysis of the curriculum framework. For these applications were created sample tasks of our creation. Within the task is present a task assignment, a possible solution for the task, and the expected outcome of the task.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jan_Svajcr_BP.pdfPlný text práce2,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce41,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce42,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol - Svajcr.pdfPrůběh obhajoby práce236,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41195

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.