Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHavlíčková Jana, Bc. M.B.A.
dc.contributor.authorMichálková, Anna
dc.contributor.refereeRaisová Eva, PhDr.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:03Z-
dc.date.available2019-5-16
dc.date.available2020-11-10T00:35:03Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-22
dc.identifier81093
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41208
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce je Společenská odpovědnost firem v módním průmyslu v České republice a vliv na zákazníka. Cílem této práce je vysvětlit pojem společenská odpovědnost firem (CSR) a zaměřit se na to, jak ovlivňuje zákazníka. Práce také poukazuje na problémy spojené s módním průmyslem, na jeho negativní vliv na životní prostředí a společnost.cs
dc.format56 s. (105 538 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectspolečenská odpovědnostcs
dc.subjectmódní průmyslcs
dc.subjectživotní prostředícs
dc.subjectekologiecs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleCSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customercs
dc.title.alternativeCSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customeren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is Corporate Social Responsibility (CSR) in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer. Its purpose is to explain the concept of CSR and to look more in detail how it affects the customer. It points out the main problems connected with the fashion industry, its negative impact on the environment and the society.en
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedfashion industryen
dc.subject.translatedenvironmenten
dc.subject.translatedecologyen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace- Michalkova.pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce451,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce508,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Michalkova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce226,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41208

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.