Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKratochvíl Pavel, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorNováková, Tereza
dc.contributor.refereeKohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-15
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.available2019-6-11
dc.date.available2020-11-10T00:35:11Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-29
dc.identifier80742
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41246
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje mezipředmětovým vztahům mezi fyzikou 6. ročníku a dalšími předměty základní školy. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů, které s tématem práce souvisí. V praktické části jsou rozebrány možnosti návaznosti učiva fyziky 6. ročníku na učivo a očekávané výstupy definované RVP ZV 1. stupně a popisem vztahů mezi fyzikou 6. ročníku a vybranými předměty 2. stupně. Součástí druhé části je i srovnání různých učebních materiálů fyziky pro 6. ročník základní školy. Poslední částí práce je návrh projektového dne jako ukázky realizace mezipředmětových vztahů na základní škole.cs
dc.format54 s. (80 322 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80742-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectfyzikacs
dc.subjectrvp zvcs
dc.subjectprojektový dencs
dc.subject6. ročníkcs
dc.titleMezipředmětové vztahy ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeInter-subject relations in teaching physics at the second stage of basic educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's work is dedicated to intersubject relationships between the first year of the second stage physics and other subjects of basic education. The theoretical section deals with explaining the concepts that are related to the subject of the work. In the practical section, the possibilities for Follow-up of the curriculum of the first year of the second stage of the basic education to the first stage of basic education in the means of curriculum and expected outputs defined by the Basic Education Framework Programme and a description of the relationships between the first year of the second stage physics and other subjects on the second stage of basic education are discussed. Part two also includes a comparison of different teaching materials of the first year of the second stage of the basic education physics. The final part of the work is the design of the project day as a demonstration of the realisation of inter-subject relationships at basic education.en
dc.subject.translatedinter-subject relationsen
dc.subject.translatedphysicsen
dc.subject.translatedbasic educationen
dc.subject.translatedrvp zven
dc.subject.translatedproject dayen
dc.subject.translatedfirst year of the second stage of the basic educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_29.4.2020.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Oponent Novakova872.pdfPosudek oponenta práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni Novakova.pdfPosudek vedoucího práce137,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Novakova892.pdfPrůběh obhajoby práce262,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41246

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.