Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Straka Ondřej, Doc. Ing. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Fricová, Simona | |
dc.contributor.referee | Flídr Miroslav, Ing. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2020-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:37:20Z | - |
dc.date.available | 2019-10-1 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:37:20Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-6-1 | |
dc.identifier | 82344 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41532 | |
dc.description.abstract | Tématem této práce je analýza a testování tří vybraných estimačních metod pro dynamický odhad polohy vlaku za použití databáze tratě a senzorů, které jsou již většinou součástí vybavení vlaku. Výsledkem těchto metod je určení bodu či úseku na mapě trati, jenž je podle definovaného kritéria optimálním obrazem naměřené polohy. Zvoleny byly metody, které mají potenciální využití v automatizaci železniční dopravy pro dosažení nezávislosti na lokálním systému určování polohy. Analyzované metody jsou implementovány a testovány na simulovaných datech v prostředí MATLAB. Výsledky simulací jsou diskutovány spolu s návrhy na vylepšení nebo vymezením podmínek pro jejich využití. | cs |
dc.format | 54 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82344 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | odhad stavu | cs |
dc.subject | filtrace | cs |
dc.subject | lokalizace | cs |
dc.subject | přiřazení na mapu | cs |
dc.title | Odhad polohy vlaku s využitím mapy | cs |
dc.title.alternative | Map-based Train Positioning | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Aplikované vědy a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis topic is the analysis and testing of three chosen methods for the train position dynamic estimation with the usage of track database and sensors, that are usually a part of the standard train equipment. The result of these methods is matching of the measured position to the track database according to a chosen criterion. The chosen methods have the potential utilization in the automation of rail transportation for achieving independence on a local positioning system. The analyzed methods are implemented and tested on simulated data in MATLAB. The simulation results are discussed together with the proposed improvements and delimitation of the usage area. | en |
dc.subject.translated | state estimation | en |
dc.subject.translated | filtration | en |
dc.subject.translated | localization | en |
dc.subject.translated | map matching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KKY) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
SFricovaDP.pdf | Plný text práce | 1,49 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fricova-v.pdf | Posudek vedoucího práce | 675,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fricova-o.pdf | Posudek oponenta práce | 894,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fricova-p.pdf | Průběh obhajoby práce | 460,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41532
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.