Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHrúz Marek, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHrdlička, Jan
dc.contributor.refereeGruber Ivan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-18
dc.date.accessioned2020-11-10T00:37:20Z-
dc.date.available2019-10-1
dc.date.available2020-11-10T00:37:20Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-25
dc.identifier82385
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41534
dc.description.abstractTato práce se věnuje automatické analýze hracího stolu karetní hry poker ve variantě Texas hold'em. Cílem práce je vyhodnotit stav hry ze snímku stolu: kolik hraje hráčů, kdo má jaké karty a vypočítat pravděpodobnosti výhry jednotlivých hráčů. Pro identifkaci karet byla natrénována neuronová síť s přesností 99,99% na testovacích datech. Výsledkem práce je aplikace, ve které lze buď analyzovat snímek reálného hracího stolu nebo vygenerovat a analyzovat syntetický snímek.cs
dc.format64 s. (110 529 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpokercs
dc.subjectobrazcs
dc.subjectidentifikacecs
dc.subjectpythoncs
dc.subjectsimulacecs
dc.subjectkonvoluční neuronová síťcs
dc.subjecttensorflowcs
dc.subjectpravděpodobnostcs
dc.titleAutomatická analýza stavu hry z vizuálních datcs
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is dedicated to a game state analysis of poker card game in variant Texas hold'em. The aim of this work is to evaluate the game from digital data: how many players are playing, which cards the players have and calculate the probabilities of winning for every player. A neural network with an accuracy of 99.99% on test data was trained to identify the cards. The result of the work is an application in which it is possible to either analyze a real game table image or to generate and analyze a synthetic image.en
dc.subject.translatedpokeren
dc.subject.translatedimageen
dc.subject.translatedrecognitionen
dc.subject.translatedpythonen
dc.subject.translatedconvolutionalen
dc.subject.translatedneural networken
dc.subject.translatedtensorflowen
dc.subject.translatedprobabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp_hrdlicka.pdfPlný text práce41,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hrdlicka-v.pdfPosudek vedoucího práce741,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hrdlicka-o.pdfPosudek oponenta práce691,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hrdlicka-p.pdfPrůběh obhajoby práce355,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41534

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.