Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTaušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBangho, Martin
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-14
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:36Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:30:36Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85816
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43797
dc.description.abstractTato bakalářská práce je shrnutím základních poznatků potřebných k založení podnikatelské činnosti v oblasti online marketingu. V aktuální době, kdy se svět potýká s globální epidemií COVID-19, která nutí firmy přehodnotit své marketingové strategie přesunout své investice do internetové reklamy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V první části naleznete definice základních pojmů, kterými jsou podnikání, podnikatel, náležitosti a struktura podnikatelského plánu a představení oboru online marketingu. V navazující části čtenáři naleznou vypracovaný konkrétní podnikatelský plán SEO konzultanta se zaměřením na Plzeňský a Jihočeský kraj. Za využití SWOT, PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil byla vyhodnocena životnost a konkurenceschopnost projektu. V poslední řadě byla vymyšlená strategie růstu podnikatelského záměru k rozšíření sortimentu služeb s minimálními nároky na podnikatele.cs
dc.format57 s. (83670 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85816-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectpodnikatelcs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectonline marketingcs
dc.subjectseo konzultantcs
dc.titlePodnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trhcs
dc.title.alternativeBusiness plan for the market launch of new product/serviceen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis involves a summary of basic knowledge needed to start business in online marketing. Nowadays the whole world is affected by a global epidemic COVID-19 that is forcing companies to revalue their marketing strategies and move their investments into internet advertisement. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part includes definitions of basic terms such as business, entrepreneur, essential terminology, structure of a business plan and introduction to the world of online marketing. In the second part you will find out how to develop a specific business plan of an SEO consultant focusing on the Pilsen and South Bohemian regions. Using SWOT, PEST analysis and Porter's model of competitive forces, the trade and competitiveness of the project were evaluated. A strategy for the growth of the business plan was devised to expand the range of services with minimal demands on entrepreneurs.en
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedenterprenueren
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedonline marketingen
dc.subject.translatedseo consultanten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_FEK_2021_Bangho_Martin.pdfPlný text práce782,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bangho_martin_v.pdfPosudek vedoucího práce127,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bangho Martin o.pdfPosudek oponenta práce121,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bangho - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce88,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
B_-_Lean_Canvas.pdfVŠKP - příloha523,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43797

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.