Název: Podnikatelský plán pro zavedení nového výrobku/služby na trh
Další názvy: Business plan for the market launch of new product/service
Autoři: Bangho, Martin
Vedoucí práce/školitel: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43797
Klíčová slova: podnikání;podnikatel;podnikatelský plán;online marketing;seo konzultant
Klíčová slova v dalším jazyce: business;enterprenuer;business plan;online marketing;seo consultant
Abstrakt: Tato bakalářská práce je shrnutím základních poznatků potřebných k založení podnikatelské činnosti v oblasti online marketingu. V aktuální době, kdy se svět potýká s globální epidemií COVID-19, která nutí firmy přehodnotit své marketingové strategie přesunout své investice do internetové reklamy. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V první části naleznete definice základních pojmů, kterými jsou podnikání, podnikatel, náležitosti a struktura podnikatelského plánu a představení oboru online marketingu. V navazující části čtenáři naleznou vypracovaný konkrétní podnikatelský plán SEO konzultanta se zaměřením na Plzeňský a Jihočeský kraj. Za využití SWOT, PEST analýzy a Porterova modelu konkurenčních sil byla vyhodnocena životnost a konkurenceschopnost projektu. V poslední řadě byla vymyšlená strategie růstu podnikatelského záměru k rozšíření sortimentu služeb s minimálními nároky na podnikatele.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis involves a summary of basic knowledge needed to start business in online marketing. Nowadays the whole world is affected by a global epidemic COVID-19 that is forcing companies to revalue their marketing strategies and move their investments into internet advertisement. This thesis consists of two parts, theoretical and practical. The first part includes definitions of basic terms such as business, entrepreneur, essential terminology, structure of a business plan and introduction to the world of online marketing. In the second part you will find out how to develop a specific business plan of an SEO consultant focusing on the Pilsen and South Bohemian regions. Using SWOT, PEST analysis and Porter's model of competitive forces, the trade and competitiveness of the project were evaluated. A strategy for the growth of the business plan was devised to expand the range of services with minimal demands on entrepreneurs.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_FEK_2021_Bangho_Martin.pdfPlný text práce782,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bangho_martin_v.pdfPosudek vedoucího práce127,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bangho Martin o.pdfPosudek oponenta práce121,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bangho - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce88,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
B_-_Lean_Canvas.pdfVŠKP - příloha523,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43797

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.