Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFaifr Adam, Ing.
dc.contributor.authorSteinerová, Lucie
dc.contributor.refereeMartinovský Václav, Ing.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:37Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:30:37Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-9
dc.identifier85958
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43811
dc.description.abstractTato bakalářská práce je vypracována na téma Realizace marketingového projektu. Cílem této práce je analýza současné marketingové komunikace v soukromé jazykové škole a zhodnocení realizace konkrétního projektu. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Obsahem teoretické části je shrnutí poznatků z odborné literatury o projektovém řízení a marketingu. V praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na skutečný projekt Jazykové školy AQAP spadající pod společnost ALKAP s.r.o., jeho plánování, realizaci a zhodnocení. Práce obsahuje návrh doporučení pro tuto společnost.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprojektové řízenícs
dc.subjectprojektcs
dc.subjectpláncs
dc.subjectlogický rámeccs
dc.subjectrizika projektucs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectjazyková školacs
dc.titleRealizace marketingového projektucs
dc.title.alternativeThe Execution of a Marketing Projecten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis examined The Execution of a Marketing Project theme. The aim of this thesis is an analysis of the current marketing communication of a private language school and an evaluation of the project's implementation. The content of the theoretical part is a summary of the knowledge and insights gained from the literature about project management and marketing. In the practical part of the thesis, these insights are applied to a real project of the company Jazyková škola AQAP, subsidiary of ALKAP s.r.o., its planning process, implementation, and evaluation. The thesis includes a suggestion of recommendations for this company.en
dc.subject.translatedproject managementen
dc.subject.translatedprojecten
dc.subject.translatedplanen
dc.subject.translatedlogical frame matrixen
dc.subject.translatedproject risksen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedlanguage schoolen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Lucie Steinerova.pdfPlný text práce1,18 MBAdobe PDFView/Open
BP_Steinerova_VP.pdfPosudek vedoucího práce128,25 kBAdobe PDFView/Open
Steinerova_Posudek oponent BP-DP aktual 20-21.pdfPosudek oponenta práce225,64 kBAdobe PDFView/Open
Steinerova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce46,75 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/43811

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.