Název: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Další názvy: Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company
Autoři: Volfová, Veronika
Vedoucí práce/školitel: Pavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
Oponent: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43825
Klíčová slova: crm;řízení vztahů se zákazníkem;zákazník;konkurence;konkurenceschopnost
Klíčová slova v dalším jazyce: crm;customer relationship management;customer;comptetition;competitiveness
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je provedení analýzy současného stavu CRM společnosti ČSOB a následně navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Teoretická část je rozdělena do tří hlavních kapitol, které jsou vypracovány na základě odborné literatury. Praktická část se skládá ze čtyř hlavních kapitol, které jsou zpracovány na základě veřejně dostupných informací o společnosti, firemních materiálů a díky informacím získaným prostřednictvím rozhovoru s manažerem jedné z poboček banky. V první kapitole je představena společnost ČSOB, následující kapitola se věnuje analýze současného stavu CRM, třetí kapitola obsahuje provedenou SWOT analýzu a poslední kapitola je věnována navrhovaným opatřením pro zlepšení fungování CRM.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis is elaborated on the topic "Customer relationship management and its importance for strengthening the competitiveness of the company". The aim of the bachelor thesis is to analyze the current state of CRM of CSOB and then propose precautions to improve it. The thesis is divided into two parts, namely the theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three main chapters, which are developed on the basis of professional literature. The practical part consists of four main chapters, which are processed on the basis of publicly available information about the company, company materials and information gained by an interview with the manager of one of the bank's branches. The first chapter introduces CSOB, the next chapter deals with the analysis of the current state of CRM, the third chapter contains a SWOT analysis and the last chapter is devoted to the proposed precautions to improve the functioning of CRM.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Veronika Volfova.pdfPlný text práce991,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova Veronika o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova_Veronika_v.pdf (Pavlak)-3.pdfPosudek vedoucího práce127,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volfova Veronika - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce42,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43825

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.