Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Tarant Zbyněk, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Malá, Klára | |
dc.contributor.referee | Křížek Daniel, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-22 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:30:54Z | - |
dc.date.available | 2020-6-29 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-30 | |
dc.identifier | 87659 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43853 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce se soustředí na popis elektronické hudební scény v Izraeli, zejména na žánr trance a jeho subžánry. V teoretické části vysvětluji terminologii v rámci psytrance kultury a také vysvětluji důležité pojmy jako syntezátor nebo sampler. Dále popisuji historii vzniku elektronické hudby v Izraeli. V dalších kapitolách se zaměřuji na žánr trance a jeho subžánry jako psychedelic trance nebo Goa trance. Představuji nejvýznamnější hudební skupiny v rámci psytrance scény v Izraeli. Poslední kapitolou je psytrance jako životní styl, kde uvádím význámné festivaly a kluby, a také věnuji jednu podkapitolu drogám. | cs |
dc.format | 41 s. (56 500 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=87659 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | trance | cs |
dc.subject | psychedelic trance | cs |
dc.subject | psytrance | cs |
dc.subject | goa trance | cs |
dc.subject | izrael | cs |
dc.subject | elektronická hudba | cs |
dc.subject | astral projection | cs |
dc.subject | infected mushroom | cs |
dc.subject | astrix | cs |
dc.subject | karahana | cs |
dc.subject | mesibot | cs |
dc.subject | dosibot | cs |
dc.title | Vývoj elektronické hudby od konce 80. let až do současnosti na území Izraele | cs |
dc.title.alternative | The Evolution of Electronic Music since the late 80's till the present days in the State of Israel | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Mezinárodní teritoriální studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My bachelor thesis focuses on the description of electronic music scene in Israel, especially on the Trance genre and its sub-genres. In the theoretical part I explain the terminology within the psytrance culture and I also explain important terms like synthesizer or sampler. I also describe the history of electronic music in Israel. In the following chapters I focus on the Trance genre and its sub-genres like Psychedelic Trance or Goa Trance. I present the most important music groups in the Psytrance scene in Israel. The last chapter is Psytrance as a lifestyle where I present major festivals and clubs, and I also devote one subchapter to drugs. | en |
dc.subject.translated | trance | en |
dc.subject.translated | psychedelic trance | en |
dc.subject.translated | psytrance | en |
dc.subject.translated | goa trance | en |
dc.subject.translated | electronic music | en |
dc.subject.translated | astral projection | en |
dc.subject.translated | infected mushroom | en |
dc.subject.translated | astrix | en |
dc.subject.translated | karahana | en |
dc.subject.translated | israel | en |
dc.subject.translated | mesibot | en |
dc.subject.translated | dosibot | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KBS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BP4.pdf | Plný text práce | 336,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Mala.pdf | Průběh obhajoby práce | 461,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Mala V.doc | Posudek vedoucího práce | 38,5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Mala O.pdf | Posudek oponenta práce | 881,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/43853
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.