Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorJánošíková, Petra
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:04Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:04Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier85362
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43871
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo ověřit přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením a zorientováním v pojmech školní zralost a připravenost, další možné intervence a edukativně stimulační skupiny. Vycházela jsem z odborné literatury, která se těmito tématy zabývá. Výzkumná část byla provedená na 3 dětech předškolního věku, kde jsem analyzovala, zda po absolvování kurzu ESS došlo ke zlepšení v následujících oblastech: motorika, rozvoj sluchové percepce, rozvoj zrakové percepce, nácvik prostorové a pravolevé orientace, utváření matematických představa a rozvoj řeči a komunikačních schopností.cs
dc.format34 s., XII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectpodpora školní připravenostics
dc.subjectedukativně stimulační skupinycs
dc.subjectpřínos edukativně stimulačních skupinycs
dc.titlePřínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázníchcs
dc.title.alternativeBenefit of Educationally Stimulating Groups in Kindergartens in Franzensbaden
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of this bachelor thesis was to verify benefits of educationally stimulating groups in kindergartens in Franzensbad. In the theoretical part I followed up explanation and orientation in terms school maturity and readiness, next possible interventions and educationally stimulating groups. I proceeded from a professional literature that deals with these topics. The research part was performed on 3 preschool children where I analyzed whether there have been improvements in the following areas after completing the ESS course: motor skills, development of auditory perception, development of visual perception, practice of spatial and right-left orientation, formation of mathematical ideas, development of speech and communication skills.en
dc.subject.translatedschool maturityen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedsupport of school readinessen
dc.subject.translatededucationally stimulating groupsen
dc.subject.translatedbenefits of educationally stimulating groupsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Prinos_ESS_v_materskych_skolach_ve_Frantiskovych_Laznich- Petra_Janosikova.docx.pdfPlný text práce1,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova VP.pdfPosudek vedoucího práce147,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova OP.pdfPosudek oponenta práce117,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janosikova O.pdfPrůběh obhajoby práce810,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43871

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.