Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Soukupová Pavla, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Jánošíková, Petra | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:31:04Z | - |
dc.date.available | 2020-6-12 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:31:04Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-28 | |
dc.identifier | 85362 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43871 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce bylo ověřit přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních. V teoretické části jsem se zabývala vysvětlením a zorientováním v pojmech školní zralost a připravenost, další možné intervence a edukativně stimulační skupiny. Vycházela jsem z odborné literatury, která se těmito tématy zabývá. Výzkumná část byla provedená na 3 dětech předškolního věku, kde jsem analyzovala, zda po absolvování kurzu ESS došlo ke zlepšení v následujících oblastech: motorika, rozvoj sluchové percepce, rozvoj zrakové percepce, nácvik prostorové a pravolevé orientace, utváření matematických představa a rozvoj řeči a komunikačních schopností. | cs |
dc.format | 34 s., XII s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | školní zralost | cs |
dc.subject | školní připravenost | cs |
dc.subject | podpora školní připravenosti | cs |
dc.subject | edukativně stimulační skupiny | cs |
dc.subject | přínos edukativně stimulačních skupiny | cs |
dc.title | Přínos edukativně stimulačních skupin v mateřských školách ve Františkových Lázních | cs |
dc.title.alternative | Benefit of Educationally Stimulating Groups in Kindergartens in Franzensbad | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The purpose of this bachelor thesis was to verify benefits of educationally stimulating groups in kindergartens in Franzensbad. In the theoretical part I followed up explanation and orientation in terms school maturity and readiness, next possible interventions and educationally stimulating groups. I proceeded from a professional literature that deals with these topics. The research part was performed on 3 preschool children where I analyzed whether there have been improvements in the following areas after completing the ESS course: motor skills, development of auditory perception, development of visual perception, practice of spatial and right-left orientation, formation of mathematical ideas, development of speech and communication skills. | en |
dc.subject.translated | school maturity | en |
dc.subject.translated | school readiness | en |
dc.subject.translated | support of school readiness | en |
dc.subject.translated | educationally stimulating groups | en |
dc.subject.translated | benefits of educationally stimulating groups | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-Prinos_ESS_v_materskych_skolach_ve_Frantiskovych_Laznich- Petra_Janosikova.docx.pdf | Plný text práce | 1,4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 147,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 117,01 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Janosikova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 810,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43871
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.