Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová Markéta, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorLe, Thanh Qui
dc.contributor.refereeČerník Roman, Mgr. et MgA.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier85477
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43879
dc.description.abstractTato bakalářská práce si kladla za cíl zjistit, jak se děti adaptují v bilingvním předškolním prostředí. Teoretická část práce je věnována třem hlavním částem: bilingvismu, adaptaci v předškolním věku a interkulturnímu základu vzdělávání. Bilingvismus je jedním z klíčových témat této práce, protože empirická část se zaměřuje na pozorování předškolních dětí v bilingvní anglické mateřské škole. Téma "adaptace v předškolním věku" dále vysvětluje možné směry, kterými může adaptační proces probíhat. Nakonec byly přidány kapitoly o interkulturních základech vzdělávání, a to vzhledem k různorodému prostředí sledované třídy. Empirická část práce využívá pozorování a polostrukturované rozhovory pro sběr dat. Pozorování trvalo tři měsíce, vždy od nástupu dítěte do mateřské školy. Pro hlubší analýzu byl výzkum nakonec doplněn o rozhovory s učiteli, kteří s dětmi pracovali.cs
dc.format46 s. (68 379 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85477-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbilingvismuscs
dc.subjectbilingvní školkacs
dc.subjectadaptace v mšcs
dc.subjectadaptace v bilingvní školcecs
dc.subjectdiverzní kolektivcs
dc.subjectkulturní šokcs
dc.titleProces začleňování dětí do bilingvního prostředí MŠcs
dc.title.alternativeThe process of integrating children into the bilingual environment of the kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis aimed to find out how children adapt in bilingual preschool environment. The theoretical part of the work is devoted to three main parts = bilingualism, adaptation in preschool and intercultural basis of education. Bilingualism is one of the key topics for this work, as the empirical part focuses on the observation of preschool children in a bilingual English kindergarten. Furthermore, the topic "adaptation in preschool" explaines the possible directions in which the adaptation process can take place. Lastly, the chapters about intercultural basis of education has been added, due to the diverse environment of observed class. The empirical part of the work uses observation and semi-structured interviews a source of datas. The observation lasted for three months and for a deeper analysis, the research was supplemented by interviews with teachers who worked with the children.en
dc.subject.translatedbilingualismen
dc.subject.translatedbilingual preschoolen
dc.subject.translatedadaptationen
dc.subject.translatedadaptation in bilingual preschoolen
dc.subject.translateddiverse environmenten
dc.subject.translatedcultural shock.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Le_BP k vytisteni pdf.pdfPlný text práce693,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le Thanh Qui VP.pdfPosudek vedoucího práce186,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le Thanh Qui OP.pdfPosudek oponenta práce239,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Le Thanh Qui O.pdfPrůběh obhajoby práce815,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43879

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.