Title: | Problematika systému čerpání finanční podpory z evropských strukturálních fondů |
Other Titles: | The issue of financial support from the European Structural Funds |
Authors: | Parlásková, Zuzana |
Advisor: | Vacek, Jiří |
Referee: | Skálová, Petra |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/4393 |
Keywords: | čerpání dotací z Evropské unie;operační program OP VK;systém administrace monitorovacích zpráv |
Keywords in different language: | take of grant from European union;operational programme OP VK;system of administration of monitoring summaries |
Abstract: | Cílem bakalářské práce bylo popsání schéma systému čerpání finanční podpory ze strukturálních fondů Evropské unie po teoretické i praktické stránce a představení Operačního Programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. V rámci ukázky konkrétní realizace projektové práce byl pro praktickou část vybrán projekt s názvem Další vzdělávání pedagogických pracovníků v Plzeňském kraji. |
Abstract in different language: | The main objective of this bachelor thesis was to describe the whole issue of the financial support from the Structural Funds of the European Union and to introduce Operational Programme Education for Competitiveness. To show the particular project realization the project Further Education for Teachers in the region of Pilsen is described and analysed. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ZUZANA PARLASKOVA 2012.pdf | Plný text práce | 993,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Parlaskova v.pdf | Posudek vedoucího práce | 317,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Parlaskova o.pdf | Posudek oponenta práce | 305,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Parlaskova ob.pdf | Průběh obhajoby práce | 136,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/4393
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.