Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.contributor.authorNová, Zuzana
dc.contributor.refereeLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-18
dc.date.accessioned2021-06-25T12:33:49Z-
dc.date.available2020-6-11
dc.date.available2021-06-25T12:33:49Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-8
dc.identifier84458
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44304
dc.description.abstractBakalářská práce bude pojednávat o činnostech školních a školských poradenských pracovišť se zaměřením na děti předškolního věku. Cílem této práce je analýza poradenské činnosti konkrétní mateřské školy. V teoretické části budou vymezeny základní pojmy jako inkluze a integrace, žáci se speciálně vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření. Dále je věnována pozornost školnímu poradenství v mateřské škole a školským poradenským zařízením. Závěrečná kapitola je zaměřena na spolupráci mezi mateřskou školou a pedagogicko-psychologickou poradnou při vyšetření školní zralosti. Empirická část práce se zabývá poradenskou činností konkrétní mateřské školy, která je popsána čtyřmi případovými studiemi. Pro tyto případové studie byla získávána data prostřednictvím obsahové analýzy pedagogických dokumentů, nesystematickým pozorováním a polostrukturovaným rozhovorem.cs
dc.format45 s. (71 608 znaků), III s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=84458-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní poradenstvícs
dc.subjectškolské poradenské zařízenícs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleČinnosti školních a školských poradenských pracovišť se zaměřením na děti předškolního věkucs
dc.title.alternativeActivities of school and educational consulting working place targeting children at their preschool-ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor´s thesis will be dealing with procedures of school and scholastic advice working centres targeting children at pre-school age. The goal of this thesis is analyze advice procedures of particular kindergarten. In the theoretical part I will define basic terms like inclusion and integration, pupils with special educational needs and supportive precautions. Moreover, the thesis will be targeted on school consultancy and scholastic consultant organisation. The final chapter is targeted on cooperation between a kindergarten and a pedagogical-psychological consultancy in terms of examination of school maturity. The empirical part of the thesis deals with consultancy work of particular kindergarten which is described through four case studies. The information for these case studies were obtained by conect analysis of pedagogical documents, non-systematical observance and half-structured dialogue.en
dc.subject.translatedschool counselingen
dc.subject.translatedschool counseling facilitiesen
dc.subject.translatedkindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Nova_Zuzana_finalni verze (1) (1).pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nova-Zuzana_oponent.pdfPosudek oponenta práce732,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nova-Zuzana_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce661,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Nova-Zuzana_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce191,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prepsane_rozhovory.pdfVŠKP - příloha867,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.