Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBílská, Tereza
dc.contributor.refereeCoufalová Jana, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2021-6-17
dc.date.accessioned2021-06-25T12:34:58Z-
dc.date.available2020-6-2
dc.date.available2021-06-25T12:34:58Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-19
dc.identifier84443
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44436
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo sledování schopností dětí v MŠ v oblasti kombinatoriky. Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická, popisuje historii, základní pravidla a pojmy kombinatoriky, prvky kombinatoriky ve hrách a možné příklady činností v MŠ. Druhá část je metodologická, věnuje se metodám zjišťování zařazení kombinatorických činností do programu mateřské školy. Třetí část je experimentální, věnována experimentu. Zabývá se šesti experimenty věnované vybraným kapitolám kombinatoriky.cs
dc.format49 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkombinatorikacs
dc.subjectpravidla a pojmy kombinatorikycs
dc.subjectkombinatorické činnosti v mateřské školecs
dc.subjectschopnosti dětí v mšcs
dc.titleSchopnosti dětí v oblasti kombinatorikycs
dc.title.alternativeChildren's abilities in the field of combinatoricsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of my bachelor thesis was to monitor young children in kindergarten in the field of combinatorics. The bachelor thesis itself is divided into three parts. The first part is theoretical - the theoretical part describes history, fundamental rules and terms from combinatorics, elements of combinatorics inside of games and possible instances of activities in kindergarten. The second part deals with methodology as well as with determining methods of the inclusion of combinatorial activities into the kindergarten program. Third part is mainly experimental, it deals with the experiment itself. It deals with the six experiments devoted to the selected chapters of combinatorics.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedfield of combinatoricsen
dc.subject.translatedhistory of combinatoricsen
dc.subject.translatedactivities in kindergartenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bilska Tereza_Bc_Kombinatorika_portal.pdfPlný text práce3,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bakalarska prace_Bilska.pdfPosudek oponenta práce202,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce42,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bilska - protokol.pdfPrůběh obhajoby práce484,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44436

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.