Title: Návrh a grafické zpracování vizuální a tiskové kampaně periodické kulturní akce Festival filmů pro děti; Divadelní přehlídka; Bienále výtvarného umění apod.
Other Titles: Design and graphic processing of visual and press campaigns periodic cultural events Film festival for children; Theatrical show; Biennial of Fine Arts, etc.
Authors: Mičanová, Kristýna
Advisor: Steker František, Doc. akademický malíř
Referee: Švejda Pavel, MgA. Mgr.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44570
Keywords: vizuální identita;logo;kulturní akce;filmový festival
Keywords in different language: visual identity;logo;cultural events;film festival
Abstract: Výsledkem mé bakalářské práce je vizuální identita Zlín Film festivalu. Cílem bylo vytvořit hravý, originální design, který by vyjadřoval charakter festivalu pro děti a mládež. Výstupem je logomanuál, programová brožura, festivalová tisková revue, návrh webové stránky, instagramu a reklamní předměty.
Abstract in different language: The result of my bachelor's thesis is the visual identity of the Zlín Film Festival. The goal was to create a playful, the aim was to create a playful, original design that would express the character of the festival for children and youth. The output is a logo manual, program brochure, festival press review, website design, instagram and promotional items.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_micanova_kristyna_pruvodni_zprava.pdfPlný text práce19,71 MBAdobe PDFView/Open
micanova.pdfPosudek oponenta práce99,43 kBAdobe PDFView/Open
Micanova.pdfPrůběh obhajoby práce307,22 kBAdobe PDFView/Open
micanova_0.pdfPosudek vedoucího práce99,43 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44570

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.